הפקת אופנה: כך תשמרו על הסטייל למרות התלבושת האחידה. צילום: אחינועם בר-רצון

הפקת אופנה: כך תשמרו על הסטייל למרות התלבושת האחידה

איך שומרים על הסטייל בבית הספר למרות התלבושת האחידה? הפקת אופנה עם כל התשובות וההסברים

אז הקיץ נגמר ואחרי חודשיים של שמש וים הגיע הזמן לחזור לשגרה. בעוד כמה ימים נחזור כולנו לשיעורים, להפסקות וכמובן לתלבושת האחידה, וזה בדיוק הזמן להכין את המלתחה המתאימה לבית הספר. הכנו במיוחד בשבילכם הפקת אופנה מיוחדת לרגל החזרה ללימודים, בה יצרנו לוקים קלילים ובסיסיים שיחזירו אתכם לספסל הלימודים בסטייל בלי לשבור את התלבושת האחידה. בכל הלוקים השתמשנו בחולצות בייסיק חלקות אותן תוכלו להחליף בחולצת בית הספר שלכם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בייסיק

אם אין לכם כוח להשקיע ולהתגנדר, ואתם רוצים בכל זאת לבוא בשיא הסטייל לבית הספר- הסגנון הזה בשבילכם. אין סגנון שמתאים לבית הספר יותר מסגנון הבייסיק. חסר מאמץ, שילובים בטוחים וצבעים בסיסיים ורגועים כמו שחור, אפור, לבן וג׳ינס. איך תעשו זאת נכון? בתור התחלה, לכולנו יש חולצת בית ספר לבנה. שלבו אותה עם ג׳ינס פשוט, תוסיפו חגורה או אקססוריז אחרים לפי רצונכם, וזהו! יש לכם את זה. הכי סטייל, הכי לא מתאמץ. הנה הדוגמאות שלנו ללוקים פשוטים והכי מגניבים שיש.

© אחינועם בר-רצון
חולצה ונעליים: רנואר, ג׳ינס: קסטרו, חגורה: Adika תיק: TWENTYFOURSEVEN, ג'קט ג'ינס: אוסף אישי.
© אחינועם בר-רצון

יובל- חולצה: רנואר, חגורה: Adika, ג׳ינס: קסטרו, תיק: TWENTYFOURSEVEN. הראל- חולצה וג'ינס: קסטרו, ג׳קט ג׳ינס: Adika, תיק: TWENTYFOURSEVEN.

© אחינועם בר-רצון

חולצה וג'ינס: קסטרו, ג׳קט ג׳ינס: Adika, תיק: TWENTYFOURSEVEN, נעליים: רנואר.

ספורט

לימי ספורט בהם יש לכם שיעור ספורט, לאימון או סתם ליום עם לוק ספורטיבי, יש לנו פתרון והוא פשוט משחשבתם. כל מה שתצטרכו לעשות זה לשלב נעלי ספורט עם מכנסי בד (לא ג׳ינס)- זה יכול להיות טייץ, שהוא ללא ספק המכנס המושלם לספורט, או מכנס ספורטיבי נוח אחר, שלבו חולצה קלילה בצבע בסיסי ויש לכם את זה. לאלו מאיתנו שאוהבים לקחת את זה צעד קדימה- תוכלו לקחת תיק ספורט לבית הספר. כן, מהתיקים שלוקחים למכון הכושר. מלאו בו את המחברות ואת שאר הציוד שלכם וצאו לבית הספר! או לאימון הבוקר שלכם. מה שתחליטו.

© אחינועם בר-רצון

חולצה: אוסף אישי, מכנסיים ותיק: Adika, נעליים: רנואר.

© אחינועם בר-רצון

חולצה: קסטרו, תיק: רנואר, מכנסיים ונעליים: אוסף פרטי.

סטריט

אין סגנון טוב יותר לאאוטפיט לבית הספר מאשר סגנון הסטריט, הוא נועז ומלא סטייל. שימוש בצבעים כמו אדום וירוק זית, הדפסים וטקסטורות על הג'ינס וכמובן נעלי סניקרס יתנו לכם לוק סטריט מושלם לבית הספר בלי הרבה מאמץ. המלצה שלנו- אם חוקי בית הספר שלכם מאפשרים, אל תפחדו להוסיף אביזרים כמו בנדנה או כובע, שלגמרי ישדרגו את הלוק שלכם.

© אחינועם הר-רצון

חולצה ונעליים: רנואר, ג'ינס: Adika, תיק: TWENTYFOURSEVEN.

© אחינועם בר-רצון

חולצה ונעליים: רנואר, ג'ינס ותיק, קסטרו, בנדנה: אוסף פרטי.

© אחינועם בר-רצון

הראל- חולצה ונעליים: רנואר, ג'ינס: קסטרו, בנדנה: אוסף אישי. יובל- חולצה ונעליים- רנואר, ג'ינס: Adika, תיק: TWENTYFOURSEVEN, עגילים: אוסף אישי.

© אחינועם בר-רצון

תיק וקלמר: TWENTYFOURSEVEN 

 

תגיות
תגובות