נחש - כן, ניאון - לא: ירדן הראל מתכוננת לעונת הסתיו. צילום: ערן לוי

נחש - כן, ניאון - לא: ירדן הראל מתכוננת לעונת הסתיו

רגע לפני שהסתיו מגיע אל ארון הבגדים, ירדן הראל עושה סדר בטרנדים שכדאי לאמץ ולהכניס למלתחה בעונה הקרובה, ואילו פחות

נכון שעדיין חם בחוץ והסתיו מרגיש רחוק אבל עוד רגע החגים כבר מאחורינו ומיד אחריהם כנראה שנתחיל לחוש במשב רוח מרענן ושעון הקיץ לצערי יוחלף בשעון חורף ויתחיל להחשיך בשש וחצי. הבשורה החיובית היא שסתיו זאת עונה מוצלחת מאוד למלתחה ואפשר לעשות בה שילובים שקשה לצאת מהם בשלום בעונות אחרות - נסו לשלב ג'קט חמוד מעל השמלה בקיץ ולא להזיע כעבור שלוש דקות או לחילופין שמלת משי כייפית בחורף בלי גרביום אטום ומעיל שבעצם מכסה את רובה...

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

וחזרה לעניין לשמו התכנסנו - סתיו, זאת העונה הכי טובה להפציץ בה בלוקים מלאי סטייל ואלו הטרנדים שאני מתכוונת לאמץ בסתיו הקרוב וגם אחד שממש לא:

מנוחש

הדפס נחש הוא האח הצעיר והמגניב יותר של המנומר. המנומר כאן בשביל להישאר, אבל במנוחש יש טוויסט אדג'י יותר, כזה שיכול להשתלב גם בסטריט סטייל וגם בהוט קוטור. בנוסף, את המנומר קשה לשלב יותר עם פריטים צבעוניים ואילו המנוחש (שבדרך כלל נשען על סקאלת צבעים אפרפרים) קל לשלב עם צבעים כמו ורוד, סגול, ירוק וצהוב.

חליפה מחויטת

בתור מכורה לסטים, אני תמיד בעד טרנד שגורם להיראות טוב ודורש מינימום מאמץ. הסטים והחליפות פותרים את בעיית ה"מה להתאים עם מה" ויוצרים מראה אלגנטי ומתוחכם. בסתיו נראה השפעות מחויטות יותר עם פסים, כפתורי זהב וצווארונים מיוחדים. טי שירט פשוטה או קרופ טופ וסגרתן את הפינה.

שמלות מקסי אווריריות וצבעוניות

הן יכולות להיות פרחוניות, בעלות הדפס פייזלי או רקמה במשחקי שקיפויות- העיקר שישבו קצת רפוי ולא צמוד מדי על הגוף ויתקבל אפקט של בוהו שיק במיטבו. ברשתות כבר אפשר למצוא המון שמלות בסגנון כזה ואפשר לצוות אותן למגפונים רוקיסטים, כפכפים אתניים, נעליים גסות או עקבי פלטפורמה. הכל תופס!

© ערן לוי

ואחד שממש לא: ניאון

אני נזהרת להגיד "לעולם לא" כי מנסיוני היו פריטים שחשבתי שלעולם לא אלבש ובסוף הגיעו לארוני (היי שמלות קטיפה!) אבל גם אם אאמץ משהו מהטרנד הצעקני הזה - יהיה מדובר בפריט בודד שישתלב באאוטפיט רגוע לחלוטין: ג'ינס, שחור או אפור. מדבר בטרנד קצת הזוי שמתאים בעיקר בעידן האינסטגרם ונועד לבלוט החוצה ולכן לא פלא שקים קרדשיאן אימצה אותו בשלל וורסיות.

סתיו שיקי לכולם!

מתגעגעים לירדן ולא יכולים לחכות שבוע עד הטור הבא? כנסו לאתר שלה!



תגובות