אתלטיות: הפאשניסטות מדגימות את טרנד בגדי הספורט. צילום מסך מאינסטגרם

אתלטיות: הפאשניסטות מדגימות את טרנד בגדי הספורט

ביגוד ספורטיבי הוא הדרך הטובה ביותר להיראות מושלם (ובכושר) מבלי להתאמץ יותר מידי. כל הכוכבות הגדולות כבר מיישמות את הטרנד ואנחנו לגמרי הבאות בתור

הטרנד הספורטיבי נשאר אתנו כבר כמה עונות, הוא משלב אלמנטים מעולם הספורט באאוטפיטים יומיומיים ואפילו באלגנטיים וזה לגמרי הדבר הכי חם היום. האיט גירלז הגדולות מרחבי העולם כבר אימצו את הטרנד. אספנו עבורכן את הלוקים המועדפים עלינו.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 קיילי ג'נר

מלכת הסטייל מכה שוב והפעם עם חליפה כתומה ואופנתית שגרמה לה להראות לא פחות ממושלמת. חובה עלינו לאמץ.

ג'יג'י חדיד

בתור השגרירה של ריבוק, גיג'י מעולם לא תחמיץ את ההזדמנות לאמץ את העיצובים שלהם בצורה הכי מושלמת שאפשר. כשגם הפעם כמו תמיד היא עושה זאת בדרך הכי מלאה בסטייל.

וויני הארלו

דוגמנית העל הצליחה למשוך לכולנו את תשומת הלב כשחליטה ללבוש חליפת ספורט שכוללת טייץ וגוזייה בצבע כחול מלכותי. במילה אחת- מושלם.

קורטני קרדשיאן

עוד אחת מהאחיות קרדשיאן שהחליטה לקחת את הטרנד צעד אחד קדימה לרמה אחרת. היא שילבה חליפה הכוללת מכנסי טייץ קצרצרים וגוזיית ספורט, ואם זה לא מספיק אז היא דאגה שגם הצבע יהיה וואו.

ג'ורדן וודס

ה-BFF של קיילי ג'נר עקבה אחרי הסטייל שלה ואימצה את הטרנד גם היא כששילבה חליפת טרנינג של אדידס הכוללת חצאית מיני ופוטר עם הדפס מושלם וצבעים מושלמים.

קלואי קרדשיאן

קלואי הצליחה לשלב בין מכנס ספורטיבי לחלק עליון אלגנט ונעלי עקב מחודדות ויצרה לוק טרנדי בהשראת שנות ה-90 שלגמרי שווה לאמץ בימנו.

היילי בולדווין

ארוסתו של ג'סטין ביבר היא בהחלט הדוגמה הטובה ביותר לטרנד הספורטיבי, כשהידואגת לאמץ אותו כמעט בכל לוק שאיתו היא יוצאת ותמיד מצליחה לעשות זאת בצורה המושלמת. ולמי שעוד לא יודע- אפילו את הסטיילינג בתצוגה של אדידס עשתה בולדווין בדיוק בסגנון הלבוש הזה.

בלה חדיד

חדיד הצליחה לשלב בלוק שלה שני טרנדים בולטים. הראשון הוא הצבע הבוהק שהוא טרנדי ביותר כרגע והשני הוא הטרנד הספורטיבי. שניהם ביחד הביאו את הלוק שלה לרמה חדשה ומלאת חיים, במילה אחת- מושלם.

 

 

תגובות