הופה: יעל שלביה מגיבה על הזוגיות עם עומר אדם. צילום: לנס הפקות

הופה: יעל שלביה מגיבה על הזוגיות עם עומר אדם

הצטרפנו לצילומי הקמפיין של רנואר כדי לשמוע מהפרזנטורית, יעל שלביה, על הזוגיות החדשה עם עומר אדם, האם יש סיכוי לדאבל דייט עם ניבר והחבר ההוליוודי? וגם: מה קורה בין ישראל אוגלבו לבין האקסית? צפו!

כבר שבוע שמדינה שלמה מדברת על הזוגיות החדשה והמפתיעה שנחשפה בין הזמר עומר אדם לבין הדוגמנית בת ה-17 יעל שלביה. מנהליו של הזמר מכחישים עד כה, למרות ההוכחות שפורסמו בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" ואילו מצידה של שלביה לא התקבלה שום התייחסות - עד עכשיו.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אתמול (א'), התכנסו הפרזנטורים של "רנואר": גפן ברקאי, ניבר מדר, ישראל אוגלבו ויעל שלביה לצילומי קמפיין החורף החדש וכמובן שאת כולם העסיקה הידיעה החמה על הזוגיות של הכוכבת הצעירה בקאסט שהתמודדה לראשונה מול המצלמות בשאלות על העניין. צפו

 

לא רק שלביה מככבת במדורי הרכילות בנושאים רומנטים, גם מדר שזה עתה חזרה מחו"ל עם בן הזוג החדש - ריצ'י עקיבא, בן 44, איש עסקים וחיי לילה מפורסם מאוד (וחצי יהודי, למי שמתעקש לדעת) מעבר לים שהשמועות אף טוענות כי בעבר ניהל קשר רומנטי גם עם ריהאנה - אצלה בילו מדר ועקיבא בנשף הגאלה. בנוסף אליהם השמועות על זוגיות לא פסחו גם מזוכה "האח הגדול" שבימים האחרונים נטען כי הוא חזר לאקסית שלו מלפני ימי "האח".

© לנס הפקות
 
© לנס הפקות
© לנס הפקות

 

תגובות