הטובים לחורף: טרנדים שחובה ליישם לפני שהעונה נגמרת. צילום מסך מאינסטגרם

הטובים לחורף: טרנדים שחובה ליישם לפני שהעונה נגמרת

החורף החל ואיתו הגיעו גם הטרנדים החמים של העונה. אז רגע לפני שהשמש החמימה תחזור הגיע הזמן שתכירו את פרטי המאסט של העונה

החורף במדינת ישראל אמנם התחיל באופן רשמיאך כמו שאנחנו מכירים את מדינתנו השמשית הגשם והקור לא  ילוו אותנו למלא זמןרגע לפני שהשמש החמה זורחת מחדשהנה הטרנדים החמיםאו יותר נכון פרטי המאסט  שאסור לפספס! 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

דמוי עור בצבעים

בז'קט הדמוי עור השחור שמצוי כמעט בכל ארון בארץ ובעולם תוכלו לעשות שימוש בכל עונות השנה. כן, גם בקיץ תחת המזגן, זקט עור סוגר פינה. אבל, הגיע הזמן לקצת רענון, או יותר נכון ליישום טרנד חורפי חשוב! מעילי עור בשלל צבעים ובפרט אדום וורוד עתיק יצרו עבורכם לוק חורפי מושלם בלי מאמץ.

מעיל פרוותי

מעטים ימי החורף הכבדים במדינת ישראל שיצדיקו שימוש במעיל דובי. אבל, למי אכפת! אין צורך בשמיים אפורים וגם לא בגשם לחמש דק בשביל להצדיק טרנד כל-כך שיקי. המעיל הפרוותי שהגיע אלינו במגוון צבעים ובעיקר בצבעים חורפיים וחמים חובה בכל ארון.

רוקסטאר

חורף 2018 הביא איתו את הצבע השחור עם אלמנטים מבריקים מלהקות הרוק של פעם. פחות עור, יותר מעיל ומכנס ניילון והרבה שיק. זהו שחור מלא בברק אשר נותן מראה זוהר.

הנחש בא לבקר

כל מי שביקר לאחרונה בקניונים ובאתרי הקניות השונים באינטרנט נתקל לא פעם בלוק המנוחש ובלא מעט פריטים עם ההדפס המפורסם. אכן, זהו טרנד חדש ואופנתי שרצוי ליישמו. נכון, הוא דורש המון נועזות, אך הוא מגיע גם בפריטים קטנים מאוד כמו תיקים וחגורה ויוצר לוקים שיקיים במיוחד.

גלאם

קצת גלאם וזוהר לא יזיק לאף אחת בחורף. הצבעים החורפיים בדרך כלל כהים ובנאליים והגיע הזמן לרענון וגיוון. שמלה נוצצת מפייטים לגמרי שיק בחורף 2018. אין צורך לפחד מההשוואה לכדור דיסקו, במיוחד כשהסילבסטר קרב והפריט לגמרי אופנתי. 

 

מעיל פוך בצבעים

המעילים הכי מחממים בחורף הם מעילי הבלון המנופחים שנמצאים במגוון צבעים ודגמים. הם נותנים מראה ספורט אלגנט ומתאימים כמעט לכל לוק יומי.

 

תגובות