קנדל וג'יג'י בראש: אלו 10 הדוגמניות הכי נעקבות ב-2018 . צילום מסך מאינסטגרם

קנדל וג'יג'י בראש: אלו 10 הדוגמניות הכי נעקבות ב-2018

שנת 2018, שאוטוטו מסתיימת, המשיכה להוכיח כי הצלחה בעולמות הבידור והאופנה אינה נמדדת רק בפרסים או בסכומי כסף וחלק משמעותי בה היא גם מדד ההשפעה ברשתות החברתיות. הנה עשרת הדוגמניות הכי מצליחות ברשת

בשנים האחרונות החותם הסופי להצלחה בביצה המקומית והעולמית כאחד הוא הרשתות החברתיות. בפרט בעולם האופנה, בו אינסטגרם משמשת ככלי פרסום משמעותי וכפלטפורמה שהכניסה לתעשייה את בלוגריות האופנה ולא מעט דוגמניות שנחשבות כיום כסופרמודלס המובילות, שאף כונו לא פעם 'אינסטה גירלז'. כעת, ברוח סוף שנת 2018, הגיע הזמן לראות מי הן הדוגמניות הנעקבות ביותר באינסטגרם ובשאר הרשתות החברתיות המובילות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

במקום הראשון: קנדל ג'נר

באופן לא מפתיע, קנדל ג'נר, שגם הוכרזה כדוגמנית המרוויחה ביותר בשנה החולפת, היא זו עם הכי הרבה עוקבים ברשתות החברתיות. חשבון האינסטגרם של הבת השנייה הכי צעירה במשפחת קרדישאן-ג'נר מונה כ-110 מיליון עוקבים. אחרי חשבון הטוויטר שלה עוקבים כ-27 מיליון משתמשים ודף הפייסבוק שלה עומד על כ-16 מיליון אוהדים.

במקום השני: ג'יג'י חדיד

חדיד היא אחת מהדוגמניות האהובות והמדוברות של השנים האחרונות. בפן המקצועי היא שיתפה השנה פעולה עם מותגי ענק כמו טומי הילפיגר, ריבוק, ו-ויקטוריה'ס סיקרט. גם בפן האישי היא מעניינת את מדורי הרכילות באופן קבוע כאשר היא מנהלת זוגיות צמודה עם זאין מאליק ומתחזקת חברות קרובה עם שלל כוכבות הוליוודיות. העניין בג'יג'י מתבטא כמובן גם ברשתות החברתיות, ואחרי חשבון האינסטגרם שלה עוקבים כ-45.3 מיליון משתמשים, הטוויטר שלה מונה כ-8.95 מיליון עוקבים והפייסבוק שלה הספיק לצבור כבר 16 מיליון אנשים שעוקבים באדיקות אחרי כל צעד שלה.

במקום השלישי: קארה דלווין

דלווין, שברזורמה שלה אפשר למצוא שלל תארים כמו דוגמנית, שחקנית, סופרת ופעילה חברתית המשיכה לתחזק גם השנה את מעמדה כמובילת דעת קהל שמעניינת את הציבור הרחב ובהתאם לכך מספר העוקבים שלה בכל פטלפורמה חברתית הוא גבוה במיוחד. האינסטוש שלה מונה כ-41.4 מיליון עוקבים, הטוויטר 10.2 מיליון והפייסבוק שלה עומד על כשישה מיליון עוקבים.

במקום הרביעי: כריסי טיגן

הדוגמנית, שגם ידועה בשל היותה אושייה קולינרית שפרסמה ספרי בישול היא ללא ספק אחת הדמויות האהובות בתעשיית האופנה. כיאה לכך, אחרי טיגן עוקבים 21.5 מיליון משתמשים באינסטגרם שעוקבים אחריה ואחרי חיי המשפחה לתפארת שלה עם בעלה, המוזיקאי ג'ון לג'נד. גם הטוויטר שלה, בו היא לא מהססת להביע את דעתה במגוון נושאים לא נשאר מאחור והוא מונה 10.7 מיליון עוקבים.

במקום החמישי: טיירה בנקס

הדוגמנית האייקונית, שבשנים האחרונות הפכה לפרסונה טלוויזיונית כשהנחתה את תכנית הריאלטי רבת השנים "הטופ מודל הבאה", שימשה כשופטת ב"אמריקה גוט טאלנט" ולאחרונה כיכבה גם בסרט ההמשך לסרט הטלוויזיה "בובה אמא" בו ההשתתפה בתחילת שנות האלפיים. גם ברשתות החברתיות בנקס מככבת וחשבון האינסטגרם שלה מונה כשישה מיליון עוקבים, אחרי חשבון הטוויטר שלה עוקבים כ-14.6 משתמשים וחשבון הפייסבוק שלה עומד על כ-8.7 מיליון אוהדים.

במקום השישי: אמילי רטאייקאוסקי

הדוגמנית והאקטיביסטית, שידועה בין היתר בזכות התמונות בחשבון האינסטגרם שלה שלא מתירות הרבה מקום לדמיון עלתה השנה לכותרות כאשר צעדה בתצוגה של ורסאצ'ה ולאחר שנעצרה בהפגנה כנגד מינויו של ברט קאוונו, שהואשם בידי פרופסורית שהטריד אותה מינית, לשופט בבית המשפט העליון בארה"ב. רטאייקאוסקי היא אושייה מוכרת ברשתות החברתיות והאינסטגרם שלה מונה כ-21 מיליון עוקבים, הטוויטר שלה כ-1.31 מיליון והפייסבוק שלה כ-5.9 מיליון עוקבים.

במקום השביעי: ג'יזל בונדשן

הסופרמודל הברזילאית, שעד לשנה שעברה הייתה הדוגמנית המרוויחה בעולם והוציאה השנה ספר בו שיתפה את העליות והמורדות שחוותה במהלך קריירת הדוגמנות רבת השנים שלה. היא אמנם דוגמנית מהדור שקדם לגל ה'אינסטה גירלז', אך זה לא מונע ממנה להיות אושיית אינסטגרם עם 15 מיליון עוקבים. גם הטוויטר והפייסבוק שלה לא נשארים מאחור עם 4.81 מיליון ו-6 מיליון אוהדים בהתאמה.

במקום השמיני: מירנדה קר

מלאכית ויקטוריה'ס במיל' אולי נשואה למייסד סנאפצ'אט אוון שפיגל, אך אין זה אומר שהיא פחות חזקה ברשתות החברתיות האחרות. ההפך הוא הנכון. חשבון האינסטגרם של קר מונה 11.8 מיליון עוקבים, 5.39 מיליון משתמשים עוקבים אחרי כל ציוץ שלה בטוויטר ו7.9 מיליון איש עשו לה 'לייק' בפייסבוק.

במקום התשיעי: בלה חדיד

2018 הייתה שנה מצויינת לסופרמודל. היא לא הפסיקה לקטוף קמפיינים נחשקים ולהשתתף בתצוגות האופנה של המותגים הכי חמים. היא חתומה על שלל טרנדים אופנתיים כמו משקפי השמש הזעירים או טרנד צבעי הניאון, אותם סייעה להביא לקדמת הבמה באמצעות פרסום תמונות שלה לבושה בטרנדים בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים 21.9 מיליון משתמשים שמצטרפים ל-1.07 מיליון העוקבים שלה בטוויטר.

במקום העשירי: אדריאנה לימה

הדוגמנית הברזילאית, שבמשך שנים שימשה כאחת מצי המלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט, הודיעה השנה כי לא תתשתף יותר בתצוגות של מותג ההלבשה התחתונה. עם זאת, לא נראה כי הפופלאריות של לימה תיפגע יותר מידי, שכן האינסטוש שלה מונה 12.3 מיליון עוקבים, חשבון הטוויטר שלה כ-2.77 מיליון עוקבים ועמוד הפייסבוק שלה עומד על כ-6.1 מיליון אוהדים.

 

תגובות