חורף חם בסטייל: ירדן הראל בטיפים לעונה הקרה. צילום מסך מאינסטגרם

חורף חם בסטייל: ירדן הראל בטיפים לעונה הקרה

ירדן הראל חזרה אלינו מלונדון, עם טיפים והצעות - איך ניתן לעבור את העונה הקרה בשנה בצורה הכי אופנתית שאפשר? היכנסו

לפני שבוע חזרתי מטיול בלונדון ואחת השאלות ששאלו אותי הכי הרבה הייתה:

איך הצלחת ללבוש משהו בסטייל בשיא הקור? אז זה נכון...בלונדון מאוד קר. בשבוע שאנחנו היינו שם, ממוצע

המעלות עמד על 3 והרוח שהשתרבבה לה מדי פעם בטוח לא הועילה לתחושת חמימות... אצלנו בארץ הטמפרטורות בעונה הקרה לא עד כדי כך נמוכות אבל בניגוד לאנשים שטוענים בתוקף שאין לנו חורף - לי קר ואני דואגת להתלבש בהתאם. הנה כמה המלצות לצליחת העונה בשיק:

אקססוריז

תיקים, כובעים וצעיפים. לא תופסים הרבה מקום בארון ומוסיפים טאץ׳ של צבע שמוציא מהאפרוריות. רוב המלתחה בחורף בצבעים יותר סולידיים מאשר בקיץ, כך שאבזור צבעוני יתאים לרוב הלוקים: טוטאל לוק שחור, אפור או לבן יתאים לכל צבע של אקססורי! שילובים שאני אוהבת במיוחד הם ורוד ואפור, תכלת ושחור סגול עם חום.

סביר להניח שיש לכם בארון לפחות מעיל אחד טוב בצבע שחור, אז אולי העונה תגוונו ותבחרו מעיל בצבע? אפשר לבחור צבע לא דומיננטי, כזה שלא יגביל אתכם כמו בז׳ או ורוד פודרה. גם מעיל כחול ישתלב בקלות בהרבה מאוד קומבינציות.

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

לק

הדרך הכי פשוטה וזולה להאיר את הלוק בצבע. זה הזמן להתפרע עם רעיונות שפחות שימושיים בקיץ (כי המלתחה הקיצית צבעונית ומגבילה מהבחינה הזו את גוון הלק). ציורי קשת, לק ירוק ממבה, מטאלי, ורוד בזוקה ועוד. הפייבוריט שלי החורף הוא ירוק יער. הצבע שנבחר רשמית להיות המוביל של 2019 הוא הקורל - אז רגע לפני שכל קולקציות האביב נצבעות בשמלות קורליות...תוכלו להתחיל להתרגל עם לק בגוון המדובר.

חגורות עבות ועוטפות

עוד טרנד בולט השנה הוא החגורות העבות שמכסות את כל הלוק שלנו (עוטפות גם מעל המעיל). חגורה בפרינט נחש תכניס טוויסט מגניב גם למראה הכי סולידי.

מטריה

בעבר חיפשנו את המטריות הכי קטנות וקומפקטיות להחביא בתוך התיק אבל כיום יש מטריות שוות במיוחד שאפשר להחזיק ביד והן נראות כאקססורי לכל דבר: שקופות עם נצנצים, משבצות, דגמי אייפל קטנטנים וכו׳. יום גשום מעולם לא נראה כל כך בסטייל.  



תגובות