היכונו היכונו: אלו הטרנדים שכולנו נלבש ב-2019. צילום מסך מאינסטגרם @shalamanova, chiaraferragni@

היכונו היכונו: אלו הטרנדים שכולנו נלבש ב-2019

שנת 2019 סוף סוף כבר כאן, ולפני שהם יהיו הדבר הלוהט של הרגע, הגיע הזמן להכיר את הטרנדים שיכבשו את כולנו בשנה הקרובה

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

טאי דאי

אם יש פריטים שכל הזמן חוזרים לאופנה, הלוא הם פריטים בסגנון טאי דאי, במיוחד שלבישת פריטים מהעבר היא טרנדית ועולם האופנה חוזר בזמן. סגנון הטאי דאי מביא איתו את שנות השמונים ואווירה מיוחדת שרק עם הטאי דאי אפשר לקבל. בשנה חדשה כבר תראו אותו בעוד הרבה סגנונות כמו שמלות, מכנסיים וחולצות. 

ניאון

טרנד הניאון אומנם כבר מוכר לנו ונדמה שהוא לא מתכוון להיעלם לקראת 2019. להפך, הוא דווקא עומד לפרוץ עוד יותר עם צבעים חדשים וטוטאל לוקים זוהרים, שמנוגדים לצבעי הפסטל שהיו השנה לא מעט. ללא ספק טרנד לאמיצים במיוחד שופשוט מאוהבים בלוק.

הנעליים המגושמות

נעליי אבא הגדולות מוכרות לנו כבר מתחילת השנה ואנו ממש בטוחים שיצא לכם להכיר אותם לאחר שנצפו השנה אינספור פעמים. נראה שבשנה החדשה תהיה עוד הזדמנות לנעליים לככב לצד הטרנדים החדשים הלוהטים שרק נכנסו לאופנה. 

נוצות

טרנד נוסף שהפתיע את כולם שחזר לאופנה הוא טרנד הנוצות. הנוצות מצטרפות גם הן לטרנדים החדשים שישלטו ב-2019 וכבר תוכלו למצא אותו בצבעים כמו ורוד, חום בהיר, כחול ושחור, שיעניקו ללוק שלכם מראה יוקרתי וכמובן אופנתי. אנחנו מאוהבים.

כובעי האוברסייז

אז כן, גם השנה ייצא לנו להתקל בטרנד הכובעים שכבש את כולנו ועבר אלינו היישר ממסלולי התצוגות. אחרי כובעי המלחים והברט, נדמה שבשנה החדשה כולנו נתמכר לטרנד החדש של כובעי האוברסייז, שאולי כבר הופיעו לחלקכם באינסטגרם. הכובעים כבר הולכים לככב בעונה הקרובה, ואז לככב בכל מקום. 

פרנזים

ברוח הטרנדים המתקמבקים, לא הופתענו לראות גם אחד הטרנדים היותר אהובים, הפרנזים, שעומדים לחזור אלינו השנה. הטרנד הקייצי, שמגיע מהמערב הפרוע, הופך כל לוק להרבה יותר נועז - והוא צפוי להופיע בשנה החדשה על לא מעט פריטים מלאי סטייל.

 



תגובות