על המסלול: זנדאיה תציג קולקציה בשבוע האופנה בפריז. צילום: gettyimages.il/Alberto E. Rodriguez

על המסלול: זנדאיה תציג קולקציה בשבוע האופנה בפריז

הכוכבת חוברת אל מותג האופנה טומי הילפיגר ותציג עימו קולקציית קפסולה אקסלוסיבית במסגרת שבוע האופנה היוקרתי שבפריז

לאחר ארבע עונות בהן שיתף פעולה עם ג'יג'י חדיד, בסוף השנה שעברה הכריז טומי הילפיגר כי מי שתהפוך להיות הפנים החדשות של המותג ותעצב לו קולקציית קפסולה היא השחקנית ואייקון האופנה זנדאיה. כעת נודע כי שיתוף הפעולה הראשון בין הכוכבת למותג הפופלארי ייחשף לראשונה במסגרת שבוע האופנה בפריז, שנחשב לסופר יוקרתי ולאחד משבועות האופנה המובילים בעולם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

את ההכרזה על קיומה של התצוגה בפריז הכריזו במותג בסרטון חמוד בחשבון האינסטגרם שלהם. בחזרה לחודש אוקטובר, אז נחשף קיומו של שיתוף הפעולה המדובר, אמר הילפיגר כי: "אני אוהב לשתף פעולה עם אנשים שנלהבים להפוך את החלומות שלהם למציאות. זנדאיה הפכה לאייקון גלובלי דרך שימוש באופנה כהצהרה בולטת כאשר היא תמיד נשארה נאמנה לעצמה וקולקציות הקפסולה שלנו ישלבו את הסגנון האקלקטי שלה ואת הסגנון האמריקאי שלנו".

התצוגה של היליפגר בה תוצג הקולקציה של זנדאיה תתרחש כאמור במסגרת שבוע האופנה בפריז בשני למרץ. מדובר בהמשך לסיבובים של התצוגות של טומי מסביב לעולם, שכן קולקציית הסתיו של המותג בשיתוף נהג המירוצים לואיס המילטון הוצגה בשנגחאי, והקולקציות בעיצובה של חדיד הוצגו בלוס אנג'לס, לונדון ומילאנו. כך שלמעשה הפעם האחרונה בה המותג קיים תצוגה בניו-יורק, שנחשבת לעיר הבית שלו, הייתה בספטמבר 2016.

ככה זה היה נראה הפעם הקודמת. הילפיגר על המסלול עם ג'יג'י חדיד © יח"צ חול
 
תגובות