נטיעה בסטייל: הסלבס שנטעו זרעים אופנתיים. David Livingston,Theo Wargo, Nicholas HuntGettyImages_IL

נטיעה בסטייל: הסלבס שנטעו זרעים אופנתיים

מיוחד לט"ו בשבט - כפי שנוהגים לנטוע עצים בחג, כך גם 'נטעו' הכוכבות טרנדים וסייעו להתפתחותם בעולם השיק. הנה הסלבס שאנחנו חייבים להן תודה על כמה מהטרנדי הביוטי והאופנה הגדולים בשנים האחרונות

בשנים האחרונות ההשפעה של כוכבות מובילות בסדר גודל עולמי הפכה לעצומה בעולם האופנה ולסלבריטאיות שמעורבות בעולם האופנה בצורה כזו או אחרת ישנה האפשרות להשפיע ולקבוע טרנדים שונים, אותם יאמצו מותגי העל, רשתות הבגדים וחברות הקוסטמיקה, כך שנוצר מצב כי לא מעט ממגמות הסטייל והלוקים הפופלאריים בעונות האחרונות התחילו אצל הכוכבות. קבלו את אלו שקבעו את הטרנדים החמים ביותר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קים קרדשיאן: ניאון, מכנסי הרכיבה, צ'וקרים ומה לא?

אי אפשר לדבר על כוכבות קובעות טרנדים מבלי לדבר על קים, שכן מלכת הריאליטי היא ללא ספק כוכבת הבידור שמתפקדת כמשפיענית האופנה הגדולה בעולם. קרדשיאן, שבתחילת הקריירה שלה הייתה הסמל המובהק לסטייל טראשי זול, היא היום שם דבר ואושיית סטייל בולטת שאחראית על כניסתם של לא מעט טרנדים אופנתיים לחיינו. בחודשים האחרונים אלו היו בגדי הניאון ומכנסי הרכיבה (טייץ החצי), אך השנים עברו והיא גם סייעה בהכנסתם של להיטים אופנתיים נוספים, כאשר שרשראות הצ'וקר וסגנון הלנז'רי הם רק חלק מהטרנדים הגדולים הייתה מעורבת בגדילתם.

ריהאנה: מכנסי ה-Tearaway

רירי היא אחת מהאנשים הכי משפיעים בתעשיית האופנה כיום וממש לאחרונה נודע כי היא אף מקימה מותג יוקרה משלה. הזמרת אחראית על כניסתם של לא מעט פריטים לתודעה, כאשר הבולטים שבהם הם מכנסי ה-Tearaway (מכנסי הפרחח בתרגום חופשי), אשר משמשים כגרסה חשופה ונועזת של מכנסי הספורט. הם כוללים כפתורים בצידי המכנס, אותם ניתן לפתוח וליצור שסע. את המכנסיים עיצבה הכוכבת במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם מותג הספורט פומה והם זכו בזמנו להצלחה מסחררת והפכו כאמור לטרנד לוהט.

© gettyimages
 

בלייק לייבלי: חליפות

השחקנית, שידועה כפרסונה אופנתית עוד מימיה כסרינה ואן דר וודסן בסדרת הקאלט "אחת שיודעת", לקחה השנה צעד קדימה את מעמדה כפאשניסטה כאשר במשך תקופה ארוכה מאוד נצפתה בציבור רק בחליפות, מה שכמובן העניק להן באזז רציני כאשר הפכו לטרנד רותח.

קיילי ג'נר: שפתוני ניוד

ג'נר נחשבת גם היא לאחת ממשפיעניות האופנה הגדולות ביותר כיום בזכות חוש האופנה שלה ובמיוחד בזכות חוש הביוטי שלה. לכוכבת תמיד הייתה תשוקה לאיפור, שהגיעה לידי מימוש ב-2015, אז השיקה את חברת הקוסמטיקה שלה "קיילי קוסמטיקס". החברה הגיעה לרווחים של מילארדרי דולרים והפכה את קיילי למיליארדית הצעירה בעולם. בתחילת דרכה הציגה ג'נר מספר מרשים של אודמים בגוון ניוד, מה שהפך למגמת איפור עולמית ובמהרה אודמי ניוד הופיעו גם אצל חברות איפור מובילות נוספות.

© צילום מסך מאינסטגרם

אריאנה גרנדה: סווטשירט אוברסייז ומגפיים

מלכת הפופ של הרגע הפכה בשנה האחרונה לאייקון, ובהתאם, גם האאוטפיטים המזוהים איתה הפכו לסופר פופלאריים. גרנדה נצפית לעיתים קרובות לבושה בסווטשירט ומגפיים, שילוב פריטים שהפך למעין המדים הלא רשמיים שלה וגם למראה מבוקש וטרנדי, כה טרנדי עד כדי כך שבשנה החיפושים אודות סווטשירט אוברסייז גדלו ב-130 אחוזים במה שכונה 'אפקט אריאנה'. 

קנדל ג'נר: שמלות רשת מטאליות

עוד בת לשבט קרדשיאן-ג'נר שמשמשת כמשפיענית אופנתית היא קנדל, שמלבד העובדה כי היא הדוגמנית המרוויחה בעולם, היא גם הביאה לאוויר העולם את אחד מטרנדי המסיבות היותר כיפים שנראו. ב-2016 הטופמודל הגיעה אל מסיבת יום ההולדת ה-21 שלה לבושה בשמלת רשת מטאלית, שהפכה לאייקונית תוך רגע. השמלה, שדומה במיוחד לשמלת יום ההולדת ה-21 של פריס הילטון מתחילות שנות האלפיים, גררה אחריה אינספור גרסאות זולות יותר ופחות שנצפו מיד על כל הפאנשיסטות והופיעו באתרי השופינג וחנויות הבגדים. בהמשך, השמלה המטאלית אף קיבלה גרסת טופ מנצנצת, שהוכיחה רשמית כי לגמרי מדובר בטרנד.

 

תגובות