כל כוכב והנעל שלו: הנעליים שהסלבס חורשים עליהן. צילום מסך מאינסטגרם omer_hazan@, @kendalljenner

כל כוכב והנעל שלו: הנעליים שהסלבס חורשים עליהן

מאז תחילת עידן הרשתות החברתיות הכוכבים והכוכבות מחליפים לוקים בזה אחר זה, אך מתוך כל הפריטים ישנם כאלו שאליהם הם יותר מתחברים, וישנם שפחות. הכירו את שמונה זוגות הנעליים של שבע כוכבות, וכוכב אחד, שאופייניים להם במיוחד

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בלה חדיד מבריקה

הטופ מודל המצליחה מקבלת אלפי פריטים מחברות האופנה, אך לאחרונה היא החליטה 'לחרוש' על זוג נעליים מגניב במיוחד. הנעליים אמנם לא טרנדיות במפורש, אך ברור שהן משיקות לטרנדים הבולטים של העונה - שחור מבריק, פלטפורמה, ותפירה נראית לעין בחוט צהוב מעל הסוליה. הנעליים הן לא רק יפות מאוד, אלא גם פרקטיות. חדיד שילבה אותן בשלל אאוטפיטים מסוג ה'סטריט סטייל' אך גם הצליחה לשלב אותן עם אאוטפיט מחויט ואלגנטי של "ורסצ'ה".

ירדן הראל נאמנה

לאחרונה הראל נבחרה לשמש כפרזנטורית של מותג העל הבינלאומי "מייקל קורס" בארץ, ומאז היא נאמנה לסניקרס המוגזמות של המותג. כמו הנעליים של בלה, גם כאן הנעליים שחורות ומושפעות מטרנדים כמו טרנד 'הנעליים המגושמות' וטרנד הפלטפורמה. ירדן ידועה בסטייל המשובח שלה וכמו שאפשר לראות היא הצליחה לשלב את הנעליים השונות והמוזרות במקצת בלוק היסטרי במיוחד.

קמילה מנדס אייקונית

לאחרונה אנחנו רואים את מנדס בעיקר בסדרת הלהיט "ריברדייל", בה היא מגלמת את דמותה של ורוניקה לודג' המוקפדת. במציאות, קמילה נצפית בטקסים, ובמגזינים, בהם היא נועלת לרוב נעלי עקב אלגנטיות. אך כמו שאפשר לראות בפוסטים מלפני כמה חודשים בחשבון האינסטגרם של קמילה, עוד מתחילת ההצלחה המסחררת לה היא וחבריה לקאסט זוכים כיום, היא יודעת ואוהבת גם לנעול את הסניקרס האייקוניות והפופולאריות - האולסטאר, ולא מפסידה הזדמנות לשלב את הלבנות שבהן בגזרת הסטריט סטייל מלא השיק שלה.

קים קרדשיאן ממחזרת

זה רק אנחנו או שכבר כמה שנים קים לא מפסיקה לחרוש על מגפי הברך הארוכות שלה? אמנם מפעם לפעם היא מחליפה את הצבע - מתכלת חיוור לניוד חיוור, ועדיין, אין שום נעליים שיותר אופייניות לכוכבת המפורסמת מאשר אלו. לרוב כאשר היא נועלת מגפיים אלה היא משלבת אותן יחד עם טופ וטייץ באותו הצבע ויוצרת לוק ממוחזר ונדוש, בלי האדג'יות המגניבה המאפיינת לרוב לוקים מסוג ה'קולור בלוק'.

קאיה גרבר נכונה

אין יותר מידי מה להגיד על גרבר הצעירה, מלבד זה שכל נעל שתתקרב אליה תיראה מדהים. אך אין ספק שהנעל שהיא הכי מתחברת אליה היא המגפון השחור שבתמונה. מגפונים אלו לא סתם נכנסו לרשימת המועדפים של קאיה, הם מזכירים נעורים ויחד עם זאת קשיחות מסוימת, כל זה במידה נכונה, וזה הכי קאיה בעולם.

לילי ריינהרט שפיצית

ריינהרט מרבה להתייצב באירועים עם אאוטפיטים יפהפיים  ומיוחדים, אך את השפיץ בנעל היא אף פעם לא שוכחת. מגפונים, עקבים גבוהים ועקבים נמוכים, הכל נכנס לרשימת הנעליים האהובות על לילי, אך בעיקר אם הן מעוטרות בקצה חד באצבעות הרגליים.

קנדל ג'נר קלאסית

ג'נר, אחת הפאשניסטות האהובות עלינו מוכיחה שוב שהיא לגמרי יודעת את העבודה. פעם אחר פעם היא מופיעה על השטיח האדום באאוטפיט נהדר ומיוחד, וכמעט תמיד משלבת איתו עקבי סטילטו בצבע אחד, קלאסיים, אך ממש לא משעממים. ואם נחשוב על קנדל עצמה, אין ספק שהיא קלאסה בכל מובן המילה.

עומר חזן מדויק

ואחרון חביב, הכוכב הכי מדובר בישראל בתקופה האחרונה, אשר לא רק יודע לשחק מדהים, אלא גם מתלבש ממש לא רע. הנעליים האופייניות לחזן הן ללא ספק דגם הסטן סמית' המבוקשות של "אדידס", עם הטאץ' הירוק והאייקוני באחורי הנעל. זו לגמרי התוספת המדויקת לכל אאוטפיט, פשוט ככל שיהיה.

 

תגובות