סייל בסטייל: זה מה שהכי שווה לרכוש בהנחות החורף. צילום מסך מאינסטגרם

סייל בסטייל: זה מה שהכי שווה לרכוש בהנחות החורף

ירדן הראל הכינה לכם טיפים מיוחדים לכבוד הסיילים של החורף. מה צריך ועל מה אפשר לוותר בארון הבגדים בעונה הקרה?

החורף בעיצומו וגם הנחות החורף בשיאן ויכולות להגיע להנחות משמעותיות של אפילו עד 70%. יש לא מעט פריטים שכדאי לקנות דווקא עכשיו וישמשו אותנו גם בחורף הבא (ובאביב הקרוב) ולעומת זאת יש פריטים שלמרות ההנחה אפשר לוותר כי כנראה שסתם יצברו אבק בארון.

אז מה אני ממליצה לרכוש? קבלו את הרשימה!

מגפיים

מגפיים בתחילת העונה יכולים להגיע למחיר של מאות ולעיתים אלפי שקלים. כיום, ניתן למצוא את רובם בהנחות של 50% אחוז הנחה שמתבטאת במאות שקלים. המגפיים לנצח יהיו רלוונטים בכל חורף ולכן הם השקעה בטוחה. מגפיים שחורים קלאסיים בגובה ברך או מגפונים חומים / אפורים ליומיום תמיד יעשו את העבודה. 

© FOTOLIA

מעיל

בדיוק כמו המגפיים, גם ההנחה על מעילים בסוף עונה היא משמעותית. זה בדיוק הזמן לרכוש מעיל צמר טוב. הפייבוריט שלי: בצבע קאמל. 

חצאיות ושמלות

בניגוד לפריטים המאוד חורפיים שהצעתי עד כה, דווקא בגזרת החצאיות והשמלות כדאי לחפש את אלו מהבדים הדקים. חצאית משובצת או שמלת פרחונית אוורירית (שכיכבו בקולקציות החורף) יהיו מעולות גם לאביב והקיץ הקרובים. במקום סריג אפשר יהיה לשלב את החצאית עם טישרט או מכופתרת משוחררת.

האאוטפיט נקנה בסייל ב-145 שח
האאוטפיט נקנה בסייל ב-145 שח © אינסטגרם

תיק שחור בסיסי

לתיק טוב, איכותי ובסיסי בצבע שחור אין באמת עונה. הוא מתאים לכל מזג אוויר ומשתלב כמעט בכל אאוטפיט - אז למה לא לרכוש אותו עכשיו כשהוא בהנחה? תמיד תוכלו לסמוך עליו שהוא יסגור את הפינה בלוק שהסתבכתן איתו.

© fotolia

על מה לוותר?

על העמסת טרנדים. אם עדיין לא רכשתן פריט מנומר או ניאון וממש מתחשק לכן, אז בכיף. אבל רק אחד כזה, ומומלץ לא להעמיס מעיל, חצאית, סריג וכובע מנומרים כי אין לדעת... יכול להיות שבחורף הבא כל כך ימאס מהטרנד שלא תוכלו לראות אותו. כנ״ל לגבי הניאון שהוא טרנד מאוד ספציפי. סריג ניאון צהוב אחד? סבבה. תיק זרחני, ווסט, נעליים ומכנסיים ורודים שרואים מהירח? פחות.

ניאון - לא בטוח שצריך
ניאון - לא בטוח שצריך © צילום: fotolia

סייל שמח!

רוצים עוד מירדן הראל? כנסו עכשיו לאתר שלה!

תגובות