OMG: היילי ביבר חושפת רמז ענק על שמלת הכלה שלה. GettyImages.IL/Nicholas Hunt for NYFW: The Shows

OMG: היילי ביבר חושפת רמז ענק על שמלת הכלה שלה

אמנם הביברס כבר נשואים באופן רשמי, אך הם גם מתכננים מסיבת חתונה גדולה. אז עד שהיא תתרחש, הדוגמנית נתנה רמז ענק לכיצד תיראה שמלת הכלה אותה תלבש ביום הגדול בו תחגוג את נישואיה לג'סטין

ג'סטין ביבר והיילי בולדווין (שכבר הספיקה לשנות את שם משפחתה לביבר) אמנם נישאו בחודש ספטמבר האחרון בבית המשפט, אך זה לא מונע מהם לארגן גם מסיבה חתונה מסורתית לתפארת. תאריך החתונה אמנם נדחה מספר פעמים, אבל ההכנות הקדחתניות לאירוע המצופה בעיצומן והציפיות לראות איזו שמלת כלה תלבש היילי גבוהות במיוחד, שכן מדובר בדוגמנית על עם סטייל הורס במיוחד. כעת בולדווין-ביבר שופכת מעט אור על המסתוריות שאופפת את שמלת הכלה ובכן, אין ספק כי מדובר בבחורה חוש אופנתי מפותח.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הפאוור קאפל מככב על השער החדש של מגזין "ווג" ובסרטון מיוחד בו היילי עונה 73 שאלות מטעם המגזין, היא כמובן נשאלה גם על שמלת הכלה המצופה. כאשר המראיין ביקש ממנה לתת רמז באשר לשמלת הכלולות שלה, ביבר חשפה כי "אני לא יכולה להגיד הרבה, אבל אני יכולה להגיד שהיא בסוג של צבע אוף-וויט". נכון, אמנם הדוגמנית לא חשפה מי עיצב את השמלה או מה הגזרה שלה, אך העובדה כי השמלה תהיה בצבע אוף-וויט ולא בצבע לבן מקורי, רק יכולה לרמוז כמה השמלה מקורית ורק מגבירה את הציפייה.

נכון לכתיבת שורות אלו מועד החתונה מצופה עוד לא ידוע, אך פורסם כי מי שילווה את הזוג הנוצץ אל עבר המזבח וישמשו כשושבינות הן חברותיה הקרובות והסופרמודלס קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד. אם כל כך הרבה אושיות סטייל שמעורבות באירוע המרגש, אין ספק כי מדובר בחתונת השנה, לפחות בפן האופנתי. 

 

 
 
תגובות