אחרי שסירבו להלביש אותה: ביבי רקסה קברה למעצבי העל. צילום: Gettyimages.IL/Jon Kopaloff

אחרי שסירבו להלביש אותה: ביבי רקסה קברה למעצבי העל

לאחר שבחודש שעבר כוכבת הפופ חשפה כי מעצבי על מסרבים לעצב לה שמלה לטקס הגראמי, רקסה הגיעה לטקס המוזיקה היוקרתי בשמלה מסובבת ראשים ושלחה מסר אל כל אותם המעצבים שטענו כי היא לא רזה מספיק

ביבי רקסה חוללה סערה לאחר שבסרטון שפירסמה בחשבון האינסטגרם שלה היא סיפרה כי הצוות שלה פנה למספר לא מבוטל של מותגי אופנה יוקרתיים בבקשה שילבישו אותה אל טקס הגראמי השנתי, בו הייתה מועמדת בפעם הראשונה בקריירה שלה. בפוסט, שהפך לויראלי, רקסה חשפה כי אף מעצב נחשב אליו נעשתה פנייה לא הסכים לעצב לה שמלה לטקס היוקרתי והיא הביעה מחאה על הסנטדרטים הבלתי אפשריים שעולם האופנה מתבסס לפיהם. טקס הגראמי הגיע ולא רק שביבי כבשה את השטיח האדום - היא גם לא היססה לשוחח על הדרמה, שהרעידה את עולמות האופנה והבידור והעלתה לדיון מחדש את תפיסת היופי הבלתי אפשרית שקיימת בתעשיית הסטייל.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כאמור, רקסה לא נתנה לסירוב של מעצבי העל להשפיע עליה ואמנם לבשה לטקס שמלה של מותג פחות ידוע בשם 'מונסורי', אך הייתה מהממת לא פחות. בראיונות שקיימה על השטיח האדום הזמרת התייחסה כמובן לסאגה שסבבה את האאוטפיט שלה לטקס ובקטע מהראיון לתכנית "Access" שהפך לויראלי הכוכבת עשתה פוזות למצלמה ופנתה אל המעצבים שסירבו להלביש בטענה שהיא "גדולה מידי" אותה כשאמרה בשיא הקוליות: "הו, הייתם מתים להלביש את הישבן הגדול שלי!". יו גו גירל.

בהמשך רקסה התראיינה גם לחדשות E! וסיפרה על גל התמיכה שקיבלה לאחר שפרסמה את הפוסט המדובר: "זה היה מדהים, לא ציפיתי לזה. פשוט צילמתי את הסרטון כי ממש הייתי שבורת לב וזה היכה בה. הם אמרו שאני גדולה מדי או שמנה. אני אוהבת את הגוף שלי ואני רק רוצה שבנות אחרות יאהבו את גופן".

ובכן, הפרשייה הזו שוב מוכיחה עד כמה מודל היופי הרזה והשדוף אליו עולם האופנה שואף הוא לא נכון וכי ישנן עוד סוגי גוף רבים להם יש לתת מקום וכי לכל אחת בכל מידה מגיע ליהנות מאופנה.

 
תגיות
תגובות