אייקוני סטייל: הגברים האופנתיים שחובה לעקוב אחריהם. צילום מסך מאינסטגרם

אייקוני סטייל: הגברים האופנתיים שחובה לעקוב אחריהם

אספנו עבורכם את רשימת חשבונות האינסטגרם של הגברים מהתעשייה עם הכי הרבה סטייל שיתנו לכם השראה מעולה לאיך להתלבש הכי נכון והכי בסטייל, כך שאם אתם לא עוקבים אחריהם עדיין - זה הזמן

כיום, הרשת מלאה באייקוני אופנה מעוררי השראה והם בהחלט הופכים בין רגע למודל לחיקוי אצל רובנו. הפעם בחרנו להציג בפניכם את האנשים הכי מוכרים והכי נכונים מהתעשייה שמצליחים להישאר אופנתיים בין עבודה לעבודה ומתעדים לחשבונות האינסטגרם שלהם את הרגעים הכי אופנתיים שיש. בהחלט שווה לעקוב אחריהם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

דין זילברשטיין

האיט בוי הראשון בפיד שלנו הוא בהחלט אחד האנשים הכי מעניינים בתעשיית האופנה. הוא דוגמן בינלאומי, בן למשפחה אופנתית ומתחזק חשבון אינסטגרם עם 14 אלף עוקבים. אין טרנד שלא קיים אצלו בארון וניתן לראות זאת בצורה מדויקת בעמוד האינסטגרם שלו, לגמרי השראה.

פארל וויליאמס

המוזיקאי, שהחליט להיות נועז בבחירותיו האופנתיות בשנים האחרונות, כבר לגמרי הפך לאייקון אופנה. האינסטגרם שלו, אחריו כיום כמעט עוקבים 12 מיליון איש, הוא בהחלט כבר אומנות לכל דבר. וויליאמס הראה לנו שאין גבול לסטייל שלו, וגם האאוטפיט הכי פשוט מצליח להראות הכי וואו כשזה מגיע אליו.

אביחי דעי

אביחי הוא בלוגר אופנה נוטף סטייל, אושיית אופנה עם עוקבים ושיתופי פעולה עם מותגי על, ובהחלט אחד מהאנשים הכי מעניינים באינסטגרם כבר לא מעט זמן. האינסטגרם שלו, אחריו עוקבים כ-246 אלף עוקבים, הוא צבעוני ומלא בלוקים נועזים המשלבים סטייל אלגנטי ביחד עם סטייל יום-יומי שהלוואי שלכולנו היה האומץ ללבוש.

יהונתן מרגי

הוא אחד מכוכבי הנוער הבולטים בארץ, מתחזק קריירה מוזיקלית ומוצלחת וכמובן - בן הזוג של נועה קירל. מרגי לגמרי משדר סטייל צעיר, מגניב ומתוחכם שברוב הפעמים דורש אומץ. באינסטגרם הוא מפתיע עם צבעוניות וקוליות שבהחלט שווים את העוקב של כולנו.

מנו ריוס

הדוגמן הבינלאומי שעובד עם החברות הכי גדולות ובניהן ורסצ'ה, דיזל, דיור וזאת רק התחלת הרשימה, הוא בהחלט אחד האנשים עם הכי הרבה סטייל שאנחנו מכירים. בחשבון האינסטגרם שלו שמחזיק כיום כ-4 מיליון עוקבים, ניתן לראות את הסגנון האלגנטי והקלאסי שהוא מייצר בכל לוק ולוק, אפילו מהפריטים הכי בסיסיים במלתחה. עושה חשק לאמץ הכל.

ברק שמיר

ומדוגמן בינלאומי אחד, לדוגמן בינלואמי כחול-לבן. שמיר מוכיח שהוא מלא בסטייל לא רק על המסלול ודואג להציג בחשבון האינסטגרם שלו מבט אל מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה ואת הרגעים הכי שיקיים, טרנדיים ויוקרתיים - שגורמים לנו לרצות לאמץ כל לוק ולוק.

 

 
תגובות