5 פריטי לבוש שאפשר לאמץ בקלות משבועות האופנה. צילום מסך מאינסטגרם @leoniehanne

5 פריטי לבוש שאפשר לאמץ בקלות משבועות האופנה

שבועות האופנה נערכים בחודש האחרון ברחבי העולם ולא מעט לוקים חדשים מככבים על השטיח האדום ובתצוגות. אך מה אפשר לאמץ בקלות לארון? ירדן הראל עשתה לנו סדר

רוצים להרגיש קצת כמו הפאשניסשטיות הגדולות שנהנות בימים אלו משבועות האופנה הגדולים ברחבי העולם? ירדן הראל הכינה לכם את הטיפים שיעזרו לכן לאמץ את הכל לארון ובקלות!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מכנסיים לבנים

הפריט שהכי קל לאמץ. מכנסיים לבנים מתאימים כמעט לכל לוק: בשילוב עם סוודר וסניקרס ליומיום או עם פאייטים, עקבים, חולצה אלגנטית לערב. המראה שמתקבל הוא קודם כל מואר יותר, מתוחכם ומיוחד יותר ממכנסיים שחורים קלאסיים. החיסרון העיקרי הוא כמובן שצריך לשים לב טוב טוב איפה מתיישבים ומה מזמינים לאכול. נכון המפיות הגדולות שמונחות על השולחן במסעדה? עם מכנסיים לבנים זה בדיוק הזמן לשלוף אותן ולהניח על הברכיים.

פרינט

בין אם זה המנומר שהשתלט בכל מקום, המנוחש, זברה, נקודות, פסים או כל הדפס מגניב אחר - ברגע ששילבנו פרינט ישר האאוטפיט שלנו יהיה בולט יותר, מעורר עניין ועם פוטנציאל לשילובים מתוחכמים. בשבועות האופנה האחרונים כמעט ולא נראה פאשניסטות מנומרות, אבל הנחש עדיין כן כיכב בעיקר בשילוב עם ניאון. הדוכסית מייגן מרקל נראתה לפני כחודש עם נעליים בהדפס זברה וזה רק מתבקש שאחרי הנמרים והנחשים יגיע תורן של הזברות.

צבעוניות

האביב מגיע ויחד איתו כל הפסטלים שעושים שמח בעין. תכלת, טורקיז, צהוב בננה וסגול לילך עומדים לככב והולכים גם מעולה יחד אם יודעים לשלב נכון כמו שעשתה בלוגרית האופנה ליאוני האנה. מי שלא רוצה להסתבך עם כל כך הרבה צבע יכולה לבחור באחד מהם ולצוות לה משהו יותר רגוע (לדוג' המכנסיים הלבנים המדוברים). בכל מקרה, הגיע הזמן להכניס קצת צבע מרענן לארון.

חליפות

ואם כבר דיברנו על צבע, אין כמו חליפה טובה וסופר מגניבה בצבע. חליפה היא פריט לבוש נהדר למי שמסתבכת עם הלוק כי כמעט אף פעם אי אפשר לטעות בחליפה טובה. המראה נראה מסודר, נקי ולא מתאמץ וגם אותה אפשר ללבוש עם נעליים שטוחות או נעלי עקב. אם חליפה ורודה או אדומה נועזת מדי עבורכן, לכו על כהה או אוף וויט ואז תוכלו להתפרע בצבעוניות של החולצה.

מגפיים לבנים

התחלתי בלבן ואיתו גם אסיים כי אין צבע יותר כייפי ואביבי מלבן. הפריט שכיכב הכי הרבה בשבועות האופנה היה המגפיים או המגפונים הלבנים. שמלה אוורירית, אוברול או ג'ינס- המגפיים הלבנים ישר יקפיצו את כל האאוטפיט. מדובר בפריט טרנדי אבל כזה שיהיה רלוונטי גם כשההייפ קצת ידעך. מה כן, באוגוסט הישראלי סביר להניח שנאפסן אותם בתחתית הארון לטובת הכפכפים.

רוצים עוד מירדן הראל? כנסו עכשיו לאתר שלה!

תגובות