ללכת על זה: טרנדי הנעליים שכבשו את הכוכבות. אינסטגרם

ללכת על זה: טרנדי הנעליים שכבשו את הכוכבות

לאחר המון טרנדי נעליים שבאו והלכו, הנה חמשת הנעליים שכבשו את עולם האופנה והם כאן כדי להישאר

אי אפשר להתעלם מתופעת הנעליים שתוקפת את עולם האופנה. עוד ועוד טרנדים של נעליים נכנסים ויוצאים מהאופנה, והאמת שקצת קשה לנו לעקוב; אבל ישנם מספר טרנדים שקשה לפספס, ולפי הכוכבות הגדולות אפילו כדאי לאמץ. במיוחד בשביל זה הכנו רשימה של חמשת טרנדי הנעליים שכבשו את הפאשיניסטות, וכנראה הולכים להישאר איתנו לעוד הרבה זמן.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

עקבים שקופים/ עקבים עם גרביים

לאחרונה נתקלנו בטרנד נעליים חדש שהגיח לחיינו, והוא העקבים השקופים. הפאשיניסטות (והיצירתיות שלהן) החליטו לשים גרביים מתחתיהן ובכך ליצור צבע של נעלי עקב שלא היו להן בארון. אפשר לשחק עם צבעים, צורות, ואפילו עם סוג הנעל. ללא ספק אחד הטרנדים הפרקטיים של התקופה.

סניקרס מגושמות

גם הסניקרס המגושמות, או בשמם השני "נעלי אבא", פרצו לחיינו בסערה. לאחר תקופה קלה בה כולם דחו את הנעל המגושמת, החל הטרנד להתפשט והגיע אל הכוכבות הגדולות, שדאגו לנעול את הסניקרס בשילוב מוצלח שגורם לנו לרצות נעליים מגושמות לעצמנו. דגמים רבים חזרו משנות התשעים ומשנות האלפיים, ואף בתי אופנה ענקיים הוציאו גרסה משלהם לטרנד המדובר.

ניאון

אם לא נתקלתם בניאון עד עכשיו זה מוזר, כיוון שהניאון נמצא באמת בכל מקום. חולצות, מכנסיים, בגדי ים, חליפות, שמלות, גרביים, תיקים, אקססוריז וגם נעליים - וכולם בצבע ניאון. הצבעים הזוהרים השתלטו על העולם ולא פסחו על הנעליים, ככה שלכל הכוכבות יש נעל זרחנית בארון. האמת שאנחנו לגמרי מבינים, אין כמו זריקת צבע משוגע שיוסיף ללוק שלנו.

מגפיים צבאיים

והנה הגענו לדגם הסולידי ביותר ברשימה, לא צעקני, לא מקושקש ונוטף סטייל. טרנד הנעליים הרביעי ברשימה שלנו הוא כמובן המגפיים הצבאיים, שחזרו לא מזמן לקדמת הבמה וכבשו את חובבות האופנה מסביב לעולם. במידה ואתם לא יודעים במה מדובר, אלו מגפיים שחורים עם שרוכים. כן, פשוט ויפה. אין פלא שהכוכבות אימצו את הנעליים האלו כל כך מהר.

הדפס חייתי

הטרנד האחרון שכמובן הגיע לכל פריט אופנה שרק תבחרו, הוא ההדפסים החיתיים. נעליים מנומרות, מנוחשות, הדפס זברה או פרה- אין ספק שהן כובשות את עולם האופנה ואת הכוכבות. הנעל יכולה כמובן להגיע בכל צבע ובכל דגם, אבל הדפס חייתי בטוח יהיה שם. טרנד של ממש שחבל לפספס.

תגובות