נקמה? הסיבה לטוויסט בקולקציית האיפור של קיילי עם ג'ורדן. צילום: Gettyimages.il/Pascal Le Segretai

נקמה? הסיבה לטוויסט בקולקציית האיפור של קיילי עם ג'ורדן

טרם הדרמה המשפחתית המתוקשרת, הכוכבת השיקה קולקציית איפור משותפת יחד עם חברתה הטובה, אלא שרגע אחרי התפוצצות הפרשה חל שינוי מפתיע במחיר של פריטי האיפור, מה שהצביע על הרצון של ג'נר להיפטר מקולקציית האיפור של וודס. כעת היא מסבירה

כבר שלוש וחצי שנים שקיילי ג'נר בת ה-21 אוחזת בחברת האיפור המשגשגת שלה "קיילי קוסטמטיקס". מידי פעם ג'נר נוהגת לשתף פעולה עם אושיות המקורבות לה לקולקציית איפור משותפת וכך גם קרה גם עם חברתה הכי טובה (כיום לשעבר), ג'ורדן וודס. בחודש ספטמבר האחרון השתיים השיקו קולקציית איפור משותפת שמנציחה את החברות שלהן, אלא שלפני כחודש נחשפה פרשיית הבגידה שטרפה את כל הקלפים והשפיעה גם על המכירות של קולקציית האיפור המדוברת.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

למקרה ופספסתם, נחשף כי טריסטן תומפסון, בן זוגה ואבי בתה של קלואי, אחותה הגדולה של קיילי, בגד בה יחד עם לא אחרת מאשר ג'ורדן. בנות המשפחה, כולל ג'נר, ראו את המעשה בחמורה וחשו כי וודס בגדה בהן לא פחות מאשר טריסטן בגד בקלואי. ימים ספורים לאחר שדרמת הבגידה נחשפה, פורסם באתרי האופנה והבידור מעבר לים כי קולקציית האיפור יחד עם ג'ורדן מוצעת למכירה במבצע עם הנחה משמעותית ולא מעט אנשים פירשו את הצעד הזה כרצון של ג'נר להיפטר מכל סממן לחברות עם וודס, אותה הדיחה מתפקיד חברתה הטובה וזה כולל את שיתוף הפעולה העסקי עימה. 

כעת בראיון חדש ל"ניו-יורק טיימס", ג'נר התייחסה לראשונה לטוויסט המפתיע במחיר של קולקציית האיפור והאם מדובר בנקמה כלפיי מי שהייתה חברתה הטובה: "אני בחיים לא אעשה דבר כזה וכשראיתי את זה, אמרתי 'בואו ניקח צעד אחורה'. ג'ורדן יודעת שזה לא היה במבצע בכוונה". לטענתה של הכוכבת, היא בכלל לא ידעה שהמוצרים החלו להימכר בהנחה וכשזה נודע לה - היא התקשרה מיד לעובד בחברת הקוסמטיקה שלה, שסיפר לה כי ההנחה קרתה בעקבות שינוי בעטיפת המוצרים, מה שגרם לכך שיהיה ניתן למכור את קולקציית האיפור במבצע.

אז האם ההנחה על הקולקציה נעשתה מאותן הסיבות שקיילי ציינה, או שמא מדובר בדרך לנקום בג'ורדן על הבגידה? ובכן, אין ספק שיש פה מקום למחשבה..

 
 
תגובות