הסוד נחשף: כך תישארו הכי בסטייל בזמן הלימודים. fotolia

הסוד נחשף: כך תישארו הכי בסטייל בזמן הלימודים

רגע לפני תקופת המבחנים והבגרויות המתישה הגיע הזמן להחזיר את החשק ללמוד! מותג Pixie, מבית קרביץ, משיק קולקציה חדשה שתעביר את התקופה בסטייל ובקלות

בשיתוף עם קרביץ

שנת הלימודים כבר בשיאה ותכף מתחילים כל המבחנים האחרונים לקראת החופש הגדול, הכנו לכם רשימה של הציוד בית ספר שהכי שווה לשדרג ויהפוך לכם את סוף שנת הלימודים לדבר הכי כיפי, יעיל ומרענן. מהעיצובים הצבעוניים ועד הפריטים האופנתיים שיעזרו לכם לשנן את החומר, המוצרים החדשים והיסטריים של Pixie יגרמו לכם להרגיש עם הסטייל הכי מעודכן בכיתה. הכנו לכם את רשימת הפריטים המרהיבים בתחום ציוד בית הספר שאתם חייבים שיהיו לכם!

שימו לב: אתם מוזמנים להגיע לאירוע ההשקה הפתוח של הקולקציה אליו תגיע נועה קירל ביום שלישי הקרוב, ה-16 באפריל בשעה 16:00 בקניון רננים ברעננה!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מחברות מעוצבות ופרוותיות 

אחד הדברים הכי חשובים שצריך לבית הספר הוא המחברת, בהם אתם כותבים את החומר ללימודים, תאריכי הבחינה או אפילו תזכורות חשובות שחייב לדעת. המחברות המרעננות והטרנדיות של Pixie יהפכו את השולחן שלכם לצבעוני ומושלם. כמובן שששאלות בסגנון "מאיפה זה?", לא יאחרו לבוא. 

המחברות הכי נעימות שיש!
המחברות הכי נעימות שיש! © באדיבות קרביץ

פאצ'ים צבעוניים ומיוחדים 

אחד הדברים הכי פשוטים וקלים לעיצוב הם הפאצ'ים הצבעוניים! עם עיצובי החיות היחודיים, הכוכבים והנצנצים יהפכו וישפרו כל פריט של בית ספר שיראה איכותי ובצורה הטובה ביותר. מגוון הפאצ'ים הממולצים לעיצוב הינם: קאפקייקס צבעוניים, קשת בענן צבעוני ומשקפי שמש בצבעי פסטל שמשתלבים עם כל צבע.

פאצ'ים - הכי סטייל!
פאצ'ים - הכי סטייל! © באדיבות קרביץ

כלי הכתיבה טרנדיים

הגיע הרגע להראות לכולם שסטייל נמצא בכל זמן וכל הזמן. גם אם אתם בדיוק כותבים את החומר או נמצאים במהלך המבחן, הצבעים החדשים יגרמו לכם להראות בסטייל צבעוני ומרענן שיעשה לכם חשק גם לכתוב כמה שיותר וגם לשרבט לכם על המחברת. בעזרת כלי הכתיבה והצבעים החדשים של Pixie, אנו בטוחים שהחומר ייקלט בצורה טובה יותר וכמובן תוכלו להנות מהתהליך הלימודי ואפילו כשהמורה מכתיבה לכם את החומר. 

הכי בא לנו
הכי בא לנו © באדיבות קרביץ

 קלמרים נוצצים 

איך אפשר לסיים בלי קלמר נוצץ וצבעוני שאף אחד לא יכול להתעלם ממנו? כל ציוד בית הספר שלכם חייב מקום איחסון די רחב ושישדר קלילות, צבעוניות ונוחות. הקלמר זה בעצם הפריט שאתם מסתובבים איתו כל היום ולכן מאוד חשוב שיהיה בטוב טעם ובסטייל המתאים. 

241b1d38755d1
אי אפשר לפספס אותו © באדיבות קרביץ

 לעוד מהפריטים של מותג האופנה Pixie לחצו כאן, ניתן להשיג את המוצרים בחנויות "קרביץ". 

 

תגובות