TOP TEN: הדוגמניות העשירות ביותר בכל הזמנים . צילום מסך מהאינסטגרם

TOP TEN: הדוגמניות העשירות ביותר בכל הזמנים

תעשיית האופנה מכילה מגוון רחב של דוגמניות, אך רוב הדוגמניות נעלמות מהר מאוד ולא כל אחת זוכה לקריירה רווחית וארוכה. כנסו לגלות מי הן עשר הדוגמניות העשירות ביותר בכל הזמנים שעומדים מאחוריהן הישגים מרשימים במיוחד

בתעשיית האופנה ישנן המון דוגמניות, אך לא כל דוגמנית מצליחה להפוך את הקריירה שלה לרווחית וארוכת טווח.
דוגמניות כמו נעמי קמפבל, ג'יזל בונדשן, סינדי קרופורד וקייט מוס, הן דוגמא לכאלה שעשו את דרכן על המסלול אך בנוסף לכך הצליחו גם מעבר בתחומים אחרים שהעניקו להן עושר עצום.
 
היום, בעולם ששייך לגמרי לצעירים, הדוגמניות הצעירות מוכיחות זאת יותר מתמיד כשהן מצליחות להפוך את המדיה החברתית לעסק לכל דבר שמעניק להם בנוסף לכך לא מעט רווח. קנדל ג'נר היא דוגמא מצוינת לכך, ואם אתם עוקבים אחריה במדיה החברתית בטוח נתקלתם בחסויות שלה עם אדידס, אסתי לאודר ועוד חברות נוספות.
אז הנה לכם 10 הדוגמניות העשירות בכל הזמנים: 
 

כריסטי טרלינגטון 

היא אחת מהדוגמניות הגדולות והעשירות של שנות ה-90 והיא עדיין אחת מהנשים המוכרות ביותר בתעשייה. למרות שהינה עדיין מופיעה על המסלול מידי פעם (למשל בתצוגת סתיו חורף 2019 של מארק ג׳ייקובס), פרשה טרלינגטון מאור הזרקורים כדי לבלות יותר עם בעלה, השחקן אדוארד ברנס ולגדל את שני ילדיה.
 
 
 

אלסנדרה אמברוזיו 

הדוגמנית הברזילאית חוותה את פריצת הדרך שלה בשל עבודתה עם ״ויקטוריה׳ס סיקרט״ וכשאת בעלת הטייטל ׳מלאכית׳ אין ספק שהצעות עבודות גדולות ושוות יחלו להגיע ולספק עושר רב, וכך מתנהלת אמרוזיו עד היום.
 
 

נעמי קמפבל

את החוויה, ההצלחה והמוניטין בתעשייה של קמפבל, כל דוגמנית הייתה רוצה לקבל. קמפבל שכעת בת 48 עדיין לא ׳נעלמה׳ מהעין, ועדיין מככבת לעתים קרובות על המסלול, ולאחרונה עבור תצוגת אביב קיץ 2019 של ולנטינו.
 
 

כריסטי ברינקלי

ברינקלי היא אחת מהשמות הידועים ביותר של ספורטס אילוסטרייטד בכל הזמנים וזאת כיוון שהופיעה שלוש פעמים ברציפות על גיליון בגדי הים של המגזין. מעבר לכך הדוגמנית עבדה גם כשחקנית, מעצבת, צלמת ובעוד מגוון תחומים נוספים וזכתה ליותר הכרה בזכות נישואיה למוזיקאי הידוע, בילי ג׳ואל.
 

 

קייט מוס

מוס היא דוגמנית על שהחלה את דרכה כשאותרה בגיל 14 בנמל התעופה JFK בניו יורק על ידי ״שרה דוקאס״ מסוכנות Storm Model Management. מאז לא לקח הרבה זמן לילדה ממזרח לונדון להפוך לאחת הדוגמניות המפורסמות והעסוקות בעולם. מוס הופיעה במגוון קמפיינים שווים במיוחד לורסאצה, ברברי, דיור, איב סאן לורן והרשימה עוד ארוכה. מוס עשתה קמפיינים רבים, ואחד הקמפיינים שעשתה לקלווין קליין עוד משנות ה-90 הוא מהסוג שלא יישכח לעולם. אין ספק כי מדובר באייקון.
 
 

אדריאנה לימה 

כמו אלסנדרה אמברוזיו, לימה הפכה לאחת הדוגמניות הברזילאיות המפורסמות ביותר. אדריאנה ידועה בעיקר כדוגמנית ראשית של חברת ההלבשה התחתונה ״ויקטוריה׳ס סיקרט״ וחברת הקוסמטיקה ״מייבלין״.
 
 

היידי קלום 

קלום הופיעה לראשונה במסלול של ויקטוריה׳ס סיקרט בסוף שנות ה-90 והפכה ל״מלאכית״ זמן לא רב לאחר מכן, אך הקריירה הטלווויזיונית שלה סייעה לה הרבה יותר, כמו למשל כמו ״גוט טאלנט״ ו״פרויקט מסלול״ אותו הנחתה שנים רבות. 
 
 

ג׳יזל בונדשן 

דוגמנית העל הברזילאית ידועה כדוגמנית בעלת השכר הגבוה ביותר וזכתה גם בתואר הדוגמנית העשירה בעולם. בונדשן התגלתה על ידי סוכן דוגמניות כשהייתה בת 14 בסניף של ״מקדונלד׳ס״ ומאז כבשה את עולם הדוגמנות והגיעה להישגים שכל דוגמנית הייתה חולמת עליהם.
 

 

סינדי קרופורד

בעוד בתה בת ה-17, קאיה גרבר ממשיכה את דרכה ועושה זאת בדרך מרשימה ביותר, סינדי הייתה מהמצליחות ביותר בתחומה. על פי המעצב מייקל קורס: ״סינדי שינתה את התפיסה של הנערה האמריקנית מבלונדינית עם עיניים כחולות לברונטית עם מוח, קסם ומקצועיות". 
 
 

קנדל ג׳נר

ג׳נר, בת ה-23 הפכה לאחת הדוגמניות המפורסמות ביותר כיום ובמיוחד במדיה החברתית. האחות למשפחת קרדשיאן-ג׳נר זוכה לפרסום אדיר בעולם כולו, בין היתר בזכות עצם היותה חלק מהמשפחה הפופולרית ביותר בעולם. קנדל עשתה המון למרות גילה הצעיר ואין ספק שמצפה לה עוד דרך ארוכה, ואף אנה ווינטר טוענת כי ג'נר נועדה להיות דוגמנית על. 
 
 
 
תגובות