עשו היסטוריה: מהפכת הבלוגריות שעשתה קיארה פראני . צילום: GettyImages

עשו היסטוריה: מהפכת הבלוגריות שעשתה קיארה פראני

מידי שבוע נספר לכם את סיפורו של אדם ששינה את עולם האופנה הישראלי או הבינלאומי מקצה לקצה. זה הזמן להכיר מקרוב את בעלת הבלוג "The Blonde Salad" ומותג הבגדים הנושא את שמה והבלוגרית הראשונה שהופיעה על שער "ווג". כתבה שישית בסדרה

בשנת 1987 הגיעה לעולם תינוקת יפה ומתוקה בשם קיארה (32) למרקו - רופא שיניים ולמרינה - סופרת. לאחר כשנתיים נולדה למשפחה פרנצ'סקה (30) ולאחר ארבע שנים נוספות נולדה ולנטינה (26), שלימים תהפוך גם היא לבלוגרית אופנה מצליחה בעקבות אחותה הבכורה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קיארה גדלה בצפון איטליה ובגיל 16 הוחתמה בסוכנות דוגמנות. בבגרותה החלה ללמוד תואר במשפטים באוניברסיטת "בוקוני" שבמילאנו, אך לא סיימה את התואר. ב-2009 פתחה את בלוג האופנה והלייף-סטייל שלה- "The Blonde Salad" (הסלט הבלונדיני בתרגום חופשי) ושנתיים לאחר מכן הוא כבר תפס תאוצה והפך לפלטפורמה שהכניסה לה כסף רב ולכן היא בחרה בו על פני התואר.

במהלך השנים הגדירו אותה מגזינים שונים כהצלחה גדולה בתחום הסטריט-סטייל והבלוגריות. באותן שנים שיתפה פעולה ודיגמנה לבתי אופנה רבים ביניהם "לואי ויטון", "פנדי", "טודס", ועוד. אמנם הפריצה הגדולה הגיעה באפריל 2015 כאשר הופיעה על שער "ווג ספרד" ובכך עשתה היסטוריה כבלוגרית הראשונה שהופיעה אי פעם על שער מגזין האופנה החשוב בעולם- "ווג". לאחר כשנתיים הגיעה פראני למקום הראשון ברשימת האנשים הכי משפיעים בתחום האופנה של המגזין "פורבס".

במאי 2017 התארסה פראני לבן זוגה הראפר האיטלקי פדז עלה על במת ההופעה שלו בורונה מול צופים רבים בקהל. לאחר 10 חודשים נולד לזוג בן, העונה לשם ליאון. בספטמבר 2018 התחתנו בני הזוג בחתונה מפוארת במיוחד בסיציליה שבאיטליה, לה היה לוגו אחיד "The Ferragnez" אשר הורכב משמותיהם של שני בני הזוג. אל החתונה הגיעו המוזמנים במטוס פרטי בו הסתובבו בובות ענק של קיארה ופדז, ולזוג היו שש שושבינות שהולבשו בשמלות תואמות וורודות. במהלך החתונה החליפה קיארה שלוש שמלות מרשימות ויפהפיות להפליא. בחתונה נכח כמובן בנם ליאו ובסופה הגיעו כל האורחים ללונה-פארק פרטי.

כיום מנהלת פראני חשבון אינסטגרם בעל יותר מ-16 מיליון עוקבים, את הבלוג הפופולארי שלה, לו יותר מעשרה עובדים, ומותג בגדים ונעליים להם לוגו בצורת עיניים שהפך לסמלה של קיארה. פראני חיה עם משפחתה והכלבה שלה מתילדה, לה חשבון אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים ויחד המשפחה מנהלת חיים על קו לוס אנג'לס - איטליה. פראני משתפת פעולה עם המותגים המצליחים ביותר בעולם כגון דיור, פראדה, ובלמיין, מגיעה לשורות הראשונות של כל תצוגות האופנה בשבועות האופנה בעולם, ומתעדת את חייה כאמא וכאישה נון-סטופ. בספטמבר הקרוב מתוכנן לצאת לאקרנים סרט דוקומנטרי על הפאשניסטה המפורסמת.

בחודש האחרון הגיעה קיארה לישראל. הבלוגרית המפורסמת שהתה כאן ארבעה ימים טיילה בתל אביב, ים המלח, וירושלים, שתתה גזוז ואכלה בורקס והראתה לעולם את יופייה של ארץ הקודש דרך הפיד האינסטגרמי הפוטוגני שלה.

 

תגובות