הקיץ בפתח: בגדי הים הטרנדיים לעונה הקרובה. צילום מסך מאינסטגרם

הקיץ בפתח: בגדי הים הטרנדיים לעונה הקרובה

חג הפסח הגיע ואיתו גם האביב, אך לאט לאט אנחנו כבר מתקרבים לעונת הקיץ. הגיע הזמן שתהיו מעודכנים מה הם בגדי הים הטרנדיים לשנת 2019

אין ספק שאנו כבר משתוקקים לקראת הקיץ ורק מחכים לבואו, ואם נודה באמת בגדי הים הם אחת הסיבות לכך. יש מגמות שחוזרות על עצמן ומככבות בכל מקום, אך אנחנו כאן כדי להציג עבורכם את הסגנונות החדשים, הלוהטים והנכונים לעונה הקרובה שלא תוכלו שלא להתקל בהם.
 

הגזרה הספורטיבית 

אין ספק שהסגנון הלוהט של השנה הוא הסגנון ׳הספורטיבי׳ של בגדי הים. הסגנון בהחלט הולך לככב בכל מקום והוא יכלול בדי ניאופרן, רוכסנים, שרוכים ועוד...
 
 

 

חזרה לשנות ה-70

כמו בכל שנה ישנם טרנדים נוסטלגים שחוזרים אלינו ובענק, והשנה קפצנו לשנות ה-70 עם בגדי ים בעלי הדפסים צבעוניים במיוחד. בין ההדפסים נוכל למצוא דמויות פרחוניות וטקסטורות מגניבות שיככבו בבגדי ים בכל הצורות והגדלים ויגרמו לטרנד הנוסטלגי להראות פרשי מתמיד.
 

הגזרה המחמיאה

אחת המגמות היותר אהובות השנה היא הגזרה שמחמיאה ומתאימה לכולן. לא משנה מה גודל החזיה או התחתון שלך - זהו בגד ים שיתאים את עצמו לכל מידה ויחמיא לצורת הגוף של כל אחת ואחת.
 
 

בעלי החיים

האופנה משלבת בתוכה המון הדפסים שקשורים לבעלי חיים, ואלו והפכו להיות סופר שכיחים ונחוצים. השנה יככבו בעיקר הדפסי הזברה, המנומר והדפסי הג'ונגל.
 
 

זריקת צבע 

קולקציות הבגדים של עונת האביב הנוכחית כוללות מגוון הדפסים בהם יש זריקות צבע של כמה גוונים יחד, אם זה פסטל, ניאון או אפילו סתם חיבור בין גוונים כלשהם. אם אתם לא מספיק נועזים על מנת ללבוש בגד כזה, תוכלו להקל על עצמכם ולבחור בגד ים בעל הדפס כזה, אין ספק שהבחירה סופר שיקית ופחות נועזת מבגד בעל הדפס צבעים.
 
 
תגובות