הכי יפה בעולם: יעל שלבייה קיבלה טייטל בינלאומי מרשים. צילום מסך מאינסטגרם

הכי יפה בעולם: יעל שלבייה קיבלה טייטל בינלאומי מרשים

הדוגמנית הישראלית בת ה-17 ממשיכה לכבוש פסגות ולקטוף עוד הישגים מרהיבים. הפעם הטופמודל הצעירה קיבלה תואר מרגש בו הצליחה לעקוף את מיטב הכוכבות הגדולות בעולם, ועל הדרך גם לספק גאווה ישראלית

אין ספק שזו הייתה השנה של יעל שלבייה. עם מערכות יחסים נוצצות (היוש עומר אדם וברק שמיר) אשר הפכו אותה לכוכבת קבועה במדורי הרכילות, קמפיינים לחברות האופנה המובילות ביותר, צילומים בינלאומיים נחשקים ובראשם למותגי הביוטי של קים קרדשיאן וקיילי ג'נר - שלבייה היא לגמרי האיט גירל החמה של הרגע ואחת מן הדוגמניות המבטיחות שיצאו מישראל בשנים האחרונות, וכעת, היופי שלה שוב זוכה להכרה בינלאומית.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הדוגמנית הישראלית הוכרזה כאישה השנייה הכי יפה בעולם על ידי עמוד האינסטגרם "100mostbeautifullist" ששם לעצמו מטרה לדרג את האנשים הכי יפים על הפלנטה. במסגרת הדירוג יעל כמובן הגיעה למקום השני, כאשר מי שעקפה אותה והגיעה למקום הראשון היא השחקנית הטורקית הנדה ארצ'ל. בין הכוכבות ברשימה אשר שלבייה עקפה מי שנחשבת לכפילה שלה, הסופרמודל האמריקאית ומלאכית ויקטוריה'ס סיקרט טיילור היל, גל גדות, אמה ווטסון, טיילור סוויפט, ג'יג'י חדיד וסלינה גומז. כבוד כבר אמרנו?

,

זו לא הפעם הראשונה בה הדוגמנית מקבלת תואר בינלאומי בסגנון. ב-2018 הדירוג הנחשב "TC Candler" הכריז על יעל כישראלית היפה בעולם והציב אותה במקום ה-17 מתוך 100 ברשימה שלו ובחודש ינואר השנה, הדירוג הנחשב הכתיר את הסופרמודל הישראלית הצעירה לאישה השלישית היפה בעולם.

תגובות