יוצרות הטרנדים: אלו הכוכבות שקובעות מה כולנו נלבש . צילום מסך מאינסטגרם

יוצרות הטרנדים: אלו הכוכבות שקובעות מה כולנו נלבש

הטרנדים אשר כובשים את עולם האופנה בקצב מסחרר לא מגיעים משום מקום, וכדי שיהפכו לנכונים הם נצפים על הפאשניסטות המפורסמות ביותר. אז מי הן הכוכבות שעושות 'וי' לטרנדים הגדולים והלוקים בהם הן נצפות קובעים מה כולנו נלבש?

בכדי שטרנד יהפוך לטרנד, עליו להופיע בלוקים של האיט גירלז והפאשניסטות אשר הציבור נחשף ללוקים שלהן. כיום, רבות מקובעות הטרנדים הן כוכבות, אשר ניחנו בסטייל משובח וכל פריט שהן לובשות הופך לסופר מדובר, כך שברור שהן גם מסייעות לקבוע את מיטב הטרנדים שכולנו לובשים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קים קרדשיאן

אמרנו כוכבת קובעת טרנדים? אמרנו קים קרדשיאן! בתחילת הקריירה שלה אמנם היא נחשבה למפורסמת בזכות הלוקים הטראשיים שלה אך מאז שנכנס לחייה בעלה, קניה ווסט, קרדשיאן עברה מייקאובר אופנתי גדול והיא החלה להציג לוקים אופנתיים מתוחכמים, הפכה ליקירת המעצבים ולאחת שחתומה על כניסתם של טרנדים כמו הניאון, צ'וקרים, מכנסי הבייקר ועוד.

קיילי ג'נר

גם אחותה הקטנה של קים, קיילי, היא אושיית אופנה וקובעת טרנדים לא קטנה בכלל. מעבר לעובדה כי היא אחראית על מיטב ממגמות הביוטי של השנים האחרונות, כמעט כל פריט או טרנד חם, נצפה קודם בחשבון האינסטגרם שלה.

קיארה פראני

הבלוגרית האיטלקייה הוכתרה לא פעם כבלוגרית המצליחה בעולם, שחוללה מהפכה בכל הקשור להשפעה של הרשתות החברתיות בעולם האופנה. כיאה לפאשניסטה האינסטגרמית הידועה שהיא, לפראני גישה לכל הפריטים האופנתיים החמים של הרגע ובשילוב עם חוש הסטייל המפותח שלה, היא לגמרי בעלת השפעה באשר למי הולך להיות הטרנד הגדול הבא.

ג'יג'י חדיד

חדיד נמנת עם החבורה האקסולסיבית של הסופרמודלס הגדולות של העשור. בהתאם למעמדה, חדיד הפכה בשנים האחרונות לאושיית אופנה מובילה, אשר תמונה שלה פריט כלשהו לגמרי יכולה לגרום לכך שיוכרז לפריט הטרנדי הלוהט של הרגע. ג'יג'י היא מהדור החדש של הדוגמניות, אשר לרשתות החברתיות יש חלק לא מבוטל בעוצמת ההשפעה והכוח שלהן בתעשיית הסטייל.

קייט מילדטון

הדוכסית מקיימברדיג' נחשבת כבר במשך לאחת מהידועניות המשפיעות ביותר בעולם האופנה. מידלטון, אשר הלוקים שלה מתאפיינים בסגנון מאופק ומתוחכם, היא בין המפורסמות הראשונות שהתעשייה הכירה בהשפעה האופנתית העצומה שלה, כאשר כל בגד שלבשה נחטף מהמדפים בתוך דקות במה שכונה - "אפקט קייט". 

© GettyImages

מייגן מרקל 

בת המלוכה הטרייה (כזכור, היא נישאה לנסיך הארי בשנה שברה בחתונה מפוארת), נינחנה גם היא בטעם אופנתי משובח וכמו מידלטון, גם לה יש השפעה אופנתית עצומה כאשר סביב כל פריט שהיא לובשת יש היסטריה, שזכתה לשם "אפקט מייגן".

© Gettyimages.IL/Chris Jackson

עדן פינס

הגענו אל הנציגה הישראלית ברשימה שלנו. הדוגמנית היא ללא ספק אחת הבחורות הכי מגניבות בתעשיית האופנה המקומית. נדמה כי פינס מעודכנת בכל הטרנדים החמים, שלא לומר - קובעת אותם, ובחשבון האינסטגרם שלה היא מדגמנת בקביעות את מיטב טרנדי האופנה הרותחות של הרגע, שנייה לפני שהם מתפוצצים והופכים לנחלת הכלל. 

תגובות