ד"ש מאלאדין: הסטייל של נעמי סקוט מוכיח שהיא נסיכה אמיתית. צילום: Gettyimages.il/Rich Fury

ד"ש מאלאדין: הסטייל של נעמי סקוט מוכיח שהיא נסיכה אמיתית

השחקנית הבריטית אשר מככבת בימים אלו על המסך הגדול בגרסת הלייב-אקשן של "אלאדין" לא רק פורצת בתחום המשחק, וגם בגזרת האופנה היא מעוררת התלהבות עם שורת לוקים מרהיבים שממצבים אותה כאושיית סטייל רותחת במיוחד

נעמי סקוט בת ה-26 היא ללא ספק השם הכי חם בהוליווד כרגע. סקוט, אשר נולדה בבריטניה לאם ממוצא הודי ואב בריטי, מככבת כנסיכה יסמין בסרט חדש של "אלאדין" שזוכה לאהדה מהקהל. השחקנית עצמה, אשר מדובר בתפקיד הפריצה שלה, זוכה גם היא לתשומת לב חיובית ולאהדה, הוכתרה כדבר הגדול הבא (היא אף נבחרה לככב ברימייק המדובר לסרט "המלאכיות של צ'רלי") ובחודשים האחרונים היא מציגה פעם אחר פעם לוקים אופנתיים שמוכיחים כי לגמרי מצדיקה את תואר האיט-גירל של הרגע.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כאמור, בחודשים האחרונים נעמי עסוקה בקידום אינטנסיבי של הסרט "אלאדין" ובמסגרת מסע יחסי הציבור לסרט, היא חורכת את השטיח האדום ולא שוכחת להתלבש בהתאם. מי שמסייע לסקוט להפיק את המירב וליצור אאוטפיטים מרשימים הוא הסטייליסט שלה, זדריאן סמית', אשר משמש גם כסטייליסט של בת המלוכה והדוגמנית אמיליה ווינדזור. בראיון ל-WWD במהלך שבוע האופנה בפריז נעמי הכריזה כי: "זדריאן סמית' הוא יד ימיני, המלאך שלי והוא הכל בשבילי". באותו הראיון סמית' הסביר כי הכוכבת: "מאוד, מאוד, מאוד מעורבת בחזון ובאסתטיקה שלה, ובדרך בה היא רוצה לתקשר בצורה וויזואלית". 

במהלך סיבוב יחסי הציבור של "אלאדין" הסטייל של סקוט זכה לתשומת לב ולא פעם הרגיש כי האאוטפיטים שלה קורצים לדמויות השונות מהסרט הקלאסי. בפוסט אינסטגרם שפרסם הסטייליסט ברשת החברתית, הוא חשף כי בכל לוק במהלך קידום הסרט אכן נעשתה מחווה לדמות מ"אלאדין" בין עם מדובר ביסמין עצמה, ג'יני, ג'אפר, יאגו התוכי, ראג'ה הטיגריס והסולטן.

ואם זה לא היה ברור עד כה - נעמי לגמרי הפכה לאושיית סטייל מדוברת. היא כבר הספיקה לככב על שער המגזין "ווג בריטניה", לקבל הזמנה נחשקת לאירוע החשוב של עולם האופנה, המט גאלה, אליו הגיעה באאוטפיט הורס של ברברי, להפוך לפנים מוכרות בתצוגות בשבוע האופנה בפריז וללבוש בקביעות מותגי על כמו ולנטינו, בלמיין, אוף-וויט וארמני, כך שאם לא היה ברור, היא לגמרי אייקון אופנה ששווה לשים לב אליו.

תגובות