אזעקת טרנד: כל מה שצריך לדעת לקראת הקיץ. צילום: fotolia

אזעקת טרנד: כל מה שצריך לדעת לקראת הקיץ

חופשת הקיץ מתקרבת בצעדי ענק כך שהגיע הזמן שכבר תדעו על הטרנדים החמים שהולכים לככב בכל מקום

 

סנדלי קש

אם התחלתן כבר לרכוש פריטי קיץ וודאי נתקלתן בסנדלי הקש שמככבים במגוון דגמים סופר שיקים שגם יתאימו לכל לוק קייצי. בעונה החמימה נהוג לנעול סנדלים וכפכפים, ואם להיות כנים, קצת נמאס לראות את כולם נועלים את אותו הדבר - כך שסנדלי הקש הנוחים הגיעו בדיוק בזמן.
 

הסט הקייצי 

אין ספק שהג׳קט המחויט חזר להיות סופר טרנדי כבר בעונת החורף אך הפעם מצטרף אליו גם מכנס האלגנט וכך נוצר הסט המושלם. נכון, ג'קט מחויט ומכנסי אלגנט מתאימים יותר לאירועים, ומדובר בבחירה דיי נועזת, אך אם תבחרו בגוון עדין או בנעל שתרכך את הלוק, הוא יתאים גם ליום יום ולגמרי יהיה הסט הקייצי המושלם שיגרום לכם להיות הכי מיוחדים.
 
 

טישרט לבנה בעלת טוויסט 

זה אולי נשמע לכן כמו פריט פשוט למדי, אך אין יותר יפה מהקלאסי והמוכר. טישרט לבנה בעלת טוויסט כלשהו היא בהחלט אופציה מדהימה שתתאים עם מכנסי ג'ינס בסגנון וינטאג או חצאית מקסי. האאוטפיט בסגנון האירופאי - הכי פשוט, הכי יפה! 
 

הדפס בעלי החיים 

אנו בטוחים כי יצא לכם להתקל בלא מעט פריטים בעלי הדפסי בעלי חיים - מנומר, זברה, מנוחש... שמלת מקסי בעלת הדפס בעלי חיים היא בהחלט השמלה המעניינת והטרנדית ביותר לעונה הקרובה.
 
 

תיק החוף 

בחופשת הקיץ וודאי תצאו לים / לבריכה כך שאם תרצו להצטייד בסטייל - תיקים בסגנונות הקש והפרנזים הם הפריטים המושלמים לכך! בדומה לסנדלים, הקש מצליח לכבוש אותנו גם בתיקים שהכי מתאימים לאווירה הקייצית.
 

שמלה פרחונית 

זה לא חדש שההדפס הפרחוני תמיד מתאים ומחמיא, אך עוד יותר בעונת הקיץ. שמלה פרחונית בגוונים צבעוניים עדינים היא בהחלט הפריט הלוהט של העונה. השמלה מתאימה גם עם סניקרס וגם עם סנדלים אך אם בא לכן להיות באווירת העונה עד הסוף כדאי שתוותרו על הסניקרס הפעם.
 
 
 
תגובות