טרנד השבוע: פנו מקום לעקבים הנמוכים. צילום מסך מאינסטגרם

טרנד השבוע: פנו מקום לעקבים הנמוכים

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע. והפעם - העקבים הקטנטנים משתלטים לנו על הפיד, וגם על הארון

בעקבות שיטוט מהיר ברחבי האינסטגרם, או אפילו יציאה לרחוב או למסיבה בסביבה - ניתן להבחין בפריצת דרך אופנתית שקוראת בקול "כשנוח לנו אנחנו הכי יפות!" - ואין ספק שאי אפשר להתווכח. אז אחרי שהנחנו לבגדים צמודים למדי להישאר מאחור, או לאיפור המוגזם להתפקד רק כשממש צריך - הגיע זמנם של כפות הרגליים שלנו לקבל קצת שקט. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אחרי שנים של כאבי גב, צליעה בסוף הערב, ולפעמים אף מעידות לא פשוטות - הגיע הזמן לפנות את המקום של העקבים הגבוהים בארון. ישנו סיכוי מדובר בתופעה מתבקשת בעקבות השינויים האופנתיים והפמניסטיים של שנת 2019, אך מה שבטוח שאין לנו צורך יותר לסבול. רשמית, אפשר להיפרד לשלום מעקבי הסטליסטו הגבוהים, אימתניים, ולא ממש נוחים, ולהגיד שלום וברוכה הבאה לעקבים הנמוכים שהולכים ללוות אותנו בקיץ הקרוב. מי אמר שאי אפשר לרוץ על עקבים?

 

 

 

את העקבים הקטנטים תוכלו למצוא בהמון ווריאציות שונות ומשונות, ותוכלו לבחור בין עקב מנימליסטי ודק לבין עקב מסיבי ורחב, בהתאם למצב רוחם או למאורע שאליו אתם מתגנדרים. אחד מהיתרונות של עקבים נמוכים הוא היכולת ללבוש אותם בכל גיל, בעיקר הצעירות מבינכן, מבלי להראות מוגזם או מגוכך. בנוסף, מדובר בעקב יום-יומי שאפשר "לשרוד" איתו מבלי להתחרט על הבחירה בו, ולמשך יום שלם.

 

 

 

 

תגובות