I'm Ready: הטרנדים שאיתם נשרוד בסטייל את הקיץ. צילום: רועי קרן

I'm Ready: הטרנדים שאיתם נשרוד בסטייל את הקיץ

הקיץ כבר כאן ובין כל הדברים שצריכים להיות מוכנים אליהם - חשוב גם לרענן ולהתאים את עצמכם אופנתית לעונה החמה בשנה. ירדן הראל ריכזה עבורכם את הטרנדים שישמרו עליכם חכמים גם באופנה וגם בשמש

מוכנים לקיץ? בואו נבדוק! ירדן הראל הכינה לכם סיכום מיוחד של הטרנדים החמים לעונה החמה. מכובע קש ועד שמלה אוורירית. כך תתכוננו!

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

סנדלים שטוחים ומינימליים

סוף סוף אפשר לאוורר את כפות הרגליים (ולהוסיף לק מגניב אחרי שהזנחנו בחורף) וללכת בסנדלים שטוחים ונוחים. הצבע הכי נכון העונה הוא ניוד ואפשר למצוא שלל סנדלים יווניים בצבעי ניוד ובז' שיתאימו לכל הופעה צבעונית שתחליטו לדפוק וגם ללוק קז'ואל רגוע. אחריהם בתור הסנדלים הלבנים ואחר כך אפשר להתפרע עם צבעים, חרוזים, צדפים וכו'. באופן כללי הצדפים הם טרנד מאוד חזק הקיץ ואפשר למצוא אותם בכל מקום וצורה.

סנדלים קיץ
סנדלים קיץ © צילום מסך מאינסטגרם luciabarcena@

שמלות אווריריות

הפריט האולטימטיבי לקיץ. שמלה כייפית שלא דורשת יותר מדי מאמץ, משוחררת על הגוף, בגזרת מעטפת או כפתורים. כזאת שאת יכולה לשלוף ברגע מהארון בלי לחשוב יותר מדי.

© אינסטגרם @gypsea_lust

כובע קש

תמיד אמרתי שכובע הוא האקססורי המושלם ולא משנה מהי העונה...בחורף כובע צמר או פדורה שווה ובקיץ כובע הקש יוסיף לאאוטפיט שיק, יגן עלינו מהשמש החזקה ויחסוך לנו זמן התעסקות עם השיער. אפשר לבחור בכובע קש רחב שוליים או באחד קטן וקומפקטי יותר להסתובב איתו בכל שעה ובכל מקום.

© צילום: רועי קרן

משקפי שמש צבעוניים

השמש שלנו חזקה מאוד ומשקפי שמש הם בגדר חובה. זה בדיוק המקום להביא טוויסט של צבע בלי להסתכן יותר מדי במראה מצועצע. משקפי חתול, עגולים או מרובעים- הכל עובד. הפייבוריט שלי הם משקפיים צהובים או סגולים שעובדים מעולה עם הניוד מהסעיפים הקודמים.

משהו קר וצונן

אי אפשר בדיוק להגדיר את הסעיף האחרון כאביזר להשלמת הלוק אבל אין ספק שהוא משדרג פלאים את המראה ומצב הרוח. כוס קפה קר, מיץ עם מלאאאא קרח או גלידה יקררו את הגוף ויוסיפו טעם לתמונה הנונשלנטית שלכם/ האובר מתוקה באינסטגרם.

 

עוד קצת מירדן הראל מחכה לכם באתר שלה - לחצו כאן

 

תגובות