צרות בגן עדן? ג'סטין חוסם את הבקשה של היילי. gettyimages.IL/ Theo Wargo

צרות בגן עדן? ג'סטין חוסם את הבקשה של היילי

מה גרם להיילי בולדווין לקבל איסור להשתמש בשם המסחרי שרצתה לחברת הביוטי שלה, ואיך זה קשור לבעלה - ג'סטין ביבר? לפרטים

זוהי לא הפעם הראשונה שכוכבים "משריינים" - מסמנים מקור של שמות מסחריים לשימושם הפרטי והבלעדי, בדרך כלל לחברות קיימות או עתידיות שירצו לפתוח. בין אם מדובר בשמם הפרטי, בשם של הילד, מילות שירים ואפילו את תנוחת התפילה שלהם. בין הסטארים אפשר למנות את קיילי ג'נר וביונסה כשהפכו את השם של ביתן - לסימן מסחרי רשום. טיילור סוויפט עם שמות של אלבומיה, ריהאנה עם חברת הביוטי שלה "fenty skin", וקייטי פרי עם הכרישים מאירוע הסופר-בול. 

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

דיווחים מעבר לים מספרים כי היילי בולדווין, הנשואה הטרייה של ג'סטין ביבר, גם היא הגישה בקשה לסימון מסחרי של צמד המילים "Bieber Beauty" בעקבות רצונה להיכנס לעסקי הביוטי כמו רבות לפניה. אך נדמה כי בולדווין קיבלה חסימה מפתיעה שקשורה בג'סטין ביבר, דבר שמונע ממנה להתקדם עם הרעיון העסקי.

על פי אתרים זרים שונים, "United States Patent and Trademark Office" דחה את בקשתה של היילי לשימוש מסחרי ו"שריון" של השם "Bieber Beauty" לחברת הביוטי שבולדווין רוצה לפתוח, משום שג'סטין ביבר כבר דאג לשריין את השם, אי שם בשנת 2003, כשהיה רק בן 9. בקשתה של היילי נדחתה על הסף, בטענה לסבירות לבלבול ודמיון הסימנים. האם סכסוך עסקי בין השניים בפתח?

 

 

 

תגובות