הדברים שחייבים לקנות בדרך לחופשת הקיץ בחו"ל. צילום: fotolia

הדברים שחייבים לקנות בדרך לחופשת הקיץ בחו"ל

רגע לפני שאתם ממריאים לחופשה החלומית והקייצית שלכם בחוץ לארץ, אספנו עבורכם את הדברים שהם הכי מאסט לרכוש בדרך לשם!

בשיתוף עם ג'יימס ריצ'רדסון

מתכננים את חופשת הקיץ שלכם בחו"ל? ממש עוד רגע טסים לנוח קצת מהלימודים ולבלות את החופש הגדול ביעד אחר? הכתבה הזאת בדיוק עבורכם! אספנו לכם את הדברים שאתם ממש חייבים לרכוש בדרך לחופשה החלומית שלכם!

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

דברים ששכחתם לרכוש

מרוב לחץ והתרגשות לקראת החופשה, קורה שלפעמים שוכחים לרכוש כמה דברים חיוניים במיוחד כמו משחת שיניים, גרביים, בגדי ים לבריכה (סופר חשוב!) וכובע לעונה החמה שיגן מפני השמש או אולי בכלל מעיל אם ביעד שלכם כרגע די קר. אל תהססו לרכוש כאלו גם בדקה התשעים. בכל זאת, אתם הולכים לבלות לא מעט בשמש או בקור וחשוב שתהיה מוכנים לכל מזג אוויר ולכל בילוי אפשרי שתלוי בו.

© צילום: fotolia

איפור

אין לדעת באיזה שלב בחופשה תצטרכו להתאפר או להיות במאורע שדורש להתגנדר. בין אם זו יציאה למסעדה עם החבר, החברים או המשפחה איתם טסתם או בין אם זה ערב חגיגי או יציאה למוזיאון או דייט. לכן, חשוב שיהיה לכן בהישג יד איפור טוב לעת הצורך. כגון מגוון מוצרי MAC המוצעים בג'יימס ריצ'רדסון שבדיוטי פרי. החל מאיפורי עיניים, שפתיים ועד מברשות - כל מה שיעזור לכן להראות זוהרות במיוחד, לגמרי הכרחי ושימושי גם לאחר חזרתכן לארץ.

© באדיבות ג'יימס ריצ'רדסון

אוזניות

טיסה שלמה בלי אוזניות ובלי לשמוע מוזיקה או לצפות בבינג' מטורף שהכנתם מראש - באסה לגמרי. לכן, חשוב מאוד לקנות אוזניות שישדרגו לכם את הדרך לחופשה ואולי גם כמה רגעים בתוכה שמאפשרים לכם לצלול רגע למחשבות עם המוזיקה האהובה עליכם.

אילוסטרציה
אילוסטרציה © fotolia‏

טיפוח

חופשה זה בדיוק הזמן להתפנק ולטפח את עצמנו כמה שאפשר. בין הבטן-גב לבין הספא והחדר המפנק, תמיד כדאי להתאבזר בעוד קצת מוצרי טיפוח מיוחדים שאפשר לרכוש ממש רגע לפני הטיסה. המלצה שלנו: מיטב מוצרי ויקטוריה סיקרט האהובים ומסיכות לפנים מיוחדות לבני נוער בצורת חיות חמודות במיוחד של "DERMAGLAM" שנותנים מראה זוהר ונקי - בול מה שצריך לחופשת קיץ חלומית.

© באדיבות ג'יימס ריצ'רדסון

ניחוח מוש

בשמים ודאודורנטים הם משהו שתמיד כדאי לרכוש בשדה התעופה. יש לא מעט רגעים בחופשה שנרצה להתבשם עבורם ובדיוק כמו איפור - מקומות בילוי בהם תרצו להרגיש אווירירים, ריחניים ונוחים או אם אתם בסיטואציה די מזיעה - חשוב שיהיה לכם דאודורנט בהישג יד. המחירים המוזלים שמציעים בג'יימס ריצ'רדסון לגמרי לא מאפשרים לחשוב אחרת והחופשה שלכם היא בדיוק הצדקה להזדמנות לרכוש את אותם המוצרים במחירי רצפה. מעבר להיצע הנרחב עבור בנות, גם לבנים יש מה למצוא ולרכוש. בין אם זה הבושם החדש והיוקרתי של "BOSS" שניסינו גם בעצמנו ותואם את אווירת הקיץ, או בין אם זה דאודורנט ביוטרם המיוחד והריחני שהכרחי ממש בחודשי הקיץ המיוזעים - ללא ספק חשוב לעבור גם בעמדות הריח ולרכוש לנו אחד (או שניים) בדרך לטיסה או לרכוש ולשמור לכשנחזור לארץ.

© באדיבות ג'יימס ריצ'רדסון

ממתקים!

אין חופשה בלי מתוקים. בין אם אתם שומרים על תזונה בריאה ובין אם לא, חופשה זה זמן טוב להרשות לעצמכם קצת יותר ולהתפנק (אבל כמובן במידה הנכונה) בכמה מהחטיפים האוהבים, שאפילו את חלקם לא ניתן להשיג בחנויות הרגילות בארץ. לנו הטיסה תמיד עושה חשק לנשנש, אך גם בין לבין הטיולים שלנו ביעד בחו"ל, נשמח לטעום כמה מהמתוקים. אחת מהסיבות ששווה לטוס לחו"ל ולעבור בג'יימס ריצ'רדסון שבדיוטי זה היצע השוקולדים והמתוקים הרחב שיש בו במחירים שלגמרי שווים לכל כיס. לחופשת הקיץ אנו נמליץ על מגוון מוצרי "m&m" הצבעוניים והטעימים (שיש להם מתחם ענק ומושקע במקום), על מארזי ה"ג'לי בלי" הטעימים והמרעננים שגם הם צבעוניים במיוחד וכמובן על הדלי החלומי של "מלטיזרס" שמספק נשנוש מושלם ומספיק לטווח ארוך אם כי ניתן לקנות ואפילו לשמור את הממתקים גם לארץ וגם כמתנה לחברים האהובים שדרשו מכם לקנות להם איזה משהו מתוק. 

קשה לבחור!
קשה לבחור! © באדיבות ג'יימס ריצ'רדסון

מתנה ל-BFF

חופשה בחו"ל היא תמיד טריגר מחברים ומחברות לקנות עבורן איזה משהו שווה ומיוחד אך, לא כדאי להסתבך עם אף חברה טובה, וגם לא כדאי לעשות הבדל בסוגי המתנות שקונים לחברות כדי שלא יתבאסו עליכן.. בינינו - הכי שווה זה לקנות מתנה זהה לכולן, זה הכי אווירת ה"גאנג" המגניב שלנו  - כמו למשל רביעיית הבשמים המיוחדת של נועה קירל הנמכרת בג'יימס ריצ'רדסון שבדיוטי פרי, הכוללת שני ריחות שכבר יצאו ועוד שניים נוספים שהחברות שלכן יזכו לקבל לפני כולן ואפילו להתחלף אחת עם השנייה, רק אל תשכחו לעשות איתם סטורי עם המיקרופונים האלו, כן? 

© באדיבות ג'יימס ריצ'רדסון
תגובות