"מעולם לא כאב לי ככה": הלוק שהשאיר את קים קרדשיאן מצולקת. צילום: gettyimges.ILDimitrios Kambouris‏

"מעולם לא כאב לי ככה": הלוק שהשאיר את קים קרדשיאן מצולקת

הכוכבת מספרת על המחוך הצמוד אותו לבשה לאירוע המט-גאלה, שלדבריה השאיר לה סימנים על הגב והבטן - ואנחנו ממש לא מופתעים

זהו לא סוד שכוכבים עושים מעל ומעבר על מנת להיראות הכי טוב שאפשר באירוע המט-גאלה. ההשקה היוקרתית היא ערב האופנה הגדול של השנה ועל הלוקים המעניינים ביותר ידברו גם חודשים אחרי שאחרון האורחים עוזב, ולכן המוזמנים משקיעים עד הסוף, ולובשים את הבגדים המוגזמים ביותר. הוכחה חיה לכך היא קים קרדשיאן, שלאירוע המט-גאלה האחרון לבשה לוק צמוד ולוחץ שכמו שמסתבר - כאב בדיוק כמו שהוא נראה. בריאיון חדש עם מגזין "וול סטריט ג'ורנל", נפתחה הכוכבת בנושא הלוק השנוי במחלוקת, שכלל שמלה חובקת גוף של מוגלר ומתחתיה מחוך מייסר.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

קודם כל, סגרה קרדשיאן פינה חשובה והבהירה כי היא לא הסירה צלעות על מנת להיכנס לשמלה הצמודה: "אני לא יודעת אם דבר כזה בכלל אפשרי", אמרה למגזין. הדרך בה הצליחה להשתחל אל תוך השמלה היתה בעזרת מחוך שמטרתו להצר את המותניים עד כמה שאפשר. "לא הרגשתי כאב כזה אף פעם בחיי," היא אומרת ומוסיפה: "אני אצטרך להראות לכם תמונות של הסימנים שנשארו לי בגב ובבטן לאחר שהורדתי את המחוך." בהחלט לא נשמע כיף במיוחד - ואנחנו תוהים אם זה היה שווה את הלוק המוגזם.

המחוך המדובר, אשר נעשה על ידי המומחה הידוע לשמצה למחוכים, "מיסטרפרל", גרם לשערוריה תקשורתית, כאשר חלק מהדברים שנאמרו על הכוכבת היה שהיא מקדמת דימוי גוף מלאכותי ולא מציאותי. מנגד, המאמנת של קרדשיאן יצאה להגנתה של הכוכבת בטענה כי היא מתאמנת בהתמדה שישה ימים בשבוע ומשקיעה רבות בשביל להשיג את המראה החטוב שלה. 

© gettyimages.IL/Jamie McCarthy
תגובות