הכובע שלי: הכובעים הטרנדיים לקיץ הקרוב. צילום מסך מאינסטגרם

הכובע שלי: הכובעים הטרנדיים לקיץ הקרוב

הקיץ הגיע ואיתו השמש שכבר ממש מוכנה לגרום לנו לסובב את הטמפרטורה בכל פעם שאנחנו נכנסים למקום עם אפשרות למיזוג. אך כדי שנשרוד בהצלחה את השעות בהן בחרנו דווקא לצאת החוצה, נדרש כובע. ורצוי שיהיה אופנתי

דגמי כובעי הקיץ לא משתנים בצורה משמעותית משנה לשנה, אך בכל זאת ישנם שינויים מסוימים שמוסיפים טאצ' עדכני ומעניין בלוק קייצי של שנת 2019. כמו כן, כדי לשלב את אותם אביזרי הראש עם שאר הטרנדים הנוכחיים, מומלץ לקבל קצת השראה מהפאשניסטות שכבר עשו זאת לאחרונה.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

כובע קש

כובעי הקש חוזרים אלינו מדי שנה בשלל צורות ודגמים, אך השנה הם לגמרי השתלטו על כל הפיד. כובע קש משווה לאאוטפיט אליו הוא מצורף אווירה קייצית וכפרית מרעננת, ומשתלב נהדר עם כל הצבעים, בעקבות היותו בצבע ניטראלי לרוב. כובע קש רחב שוליים יכול לפעמים ליצור מראה מבוגר מעט, ולכן כדאי לשלב את הכובע עם אאוטפיט צעיר יחסית.

מגבעת פדורה

מגבעת הפדורה לרוב משמשת כפריט חורפי המגן מפני הגשם והקור, עקב כך שהיא עשויה מבד מחמם ואטום, אך בקיץ הזה גם היא התברגה למלתחה העונתית. כל מה שצריך לעשות כדי שלא יראה כאילו החלפתם את העונות, זה לבחור במגבעת בצבע בהיר בשילוב עם פריטים קצרים השייכים מעבר לכל ספק לעונה החמה.

סרט קשירה

המרענן הרשמי של הקיץ הזה הוא לגמרי הסרט המחובר לכובעים שונים, ובפרט לכובעי הקש. הסרט הנקשר מתחת לסנטר גורם ללוק להיראות מעט מלכותי ומלא בשיק. הכובעים בסגנון לא פסחו על אף אינסטגרמרית אופנתית ורק תראו כמה הכובע המדובר הוסיף לאאוטפיט השחור הקלאסי של טיפאני סו.

מצחייה צבעונית

כובעי המצחייה ככל הנראה יישארו לעד קונצנזוס בקרב כל אזרחי העולם, האופנתיים והפחות כאחד. החידוש של העונה החמה השנה הוא הצבעוניות העזה של כובעים אלה. אם בדרך כלל המצחיות השחורות הניטראליות הן הדבר החם, הרי בקיץ הזה כמה שהצבע האחיד של הכובע צבעוני יותר, יותר טוב. והבחירה אם לחבוש את הכובע כרגיל או הפוך, בידיכם.

כובע טמבל

אמנם שמו של הכובע הנ"ל שגוי, שהרי כובעי הטמבל האמיתיים ללא השוליים נעלמו כבר מזמן מישראל ומהעולם בכלל, אך בחירה בו אינה שגוייה כלל. אחרי שנים שכובעים אלו הסתפקו בשולי עולם האופנה בלבד, הם חזרו אלינו לפני כשנה בכל הכוח, ולקראת הקיץ הזה דרשו וקיבלו את מקומם שוב בראש היררכיית אביזרי הראש.

מטפחת טרנדית

אמנם מטפחת היא לא בדיוק כובע, אך כיוון שהיא משמשת לעיתים לאותה מטרה, גם היא השתחלה לרשימה זו. מטפחות יכולות לפעמים להתפרש כפריט מבגר או מיושן מעט, ולכן חשוב לבחור במטפחת בעלת אלמנט טרנדי כגון מטפחת בעלת הדפס פירות, או בדוגמת בנדנה, שני טרנדים חזקים במיוחד בזמן האחרון. את דרך הקשירה מומלץ להתאים למבנה הפנים וסוג השיער כדי למצוא את הדרך הנכונה והיפה ביותר לעשות זאת.

תגובות