הלוקים הבולטים של טקס פרסי הטין צ'ויס. צילום: gettyimges.ILRich Fury

הלוקים הבולטים של טקס פרסי הטין צ'ויס

אמש (א') התקיים טקס פרסי הטין צ'ויס, אליו מגיעים מידי שנה כל כוכבי הנוער הגדולים בעולם. חלקם זכו, חלקם הנחו, חלקם הופיעו, אבל הנה מה שחשוב באמת - מה הם לבשו?

השטיח הכחול שנפרש אמש בפני הסלבס האהובים התאפיין, בשונה משטיחים בטקסים אחרים, באווירה של קלילות ורעננות. כל זה כיאה לאירוע שהתחיל בשעות מוקדמות יחסית המכילות שמש מאירה ומחממת. בעקבות כך נוכחנו להכיר צדדים קצת שונים של הסטייל של הכוכבים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

לוסי הייל

ראשונה היא כמובן הייל, שהנחתה את הטקס יחד עם דייויד דובריק, והגיעה בשמלה קצרה אדומה ונוצצת של ז'אן פול גוטייה. השמלה הייתה מיוחדת ומחמיאה, אך הנעליים קצת פחות. בסופו של דבר לוסי הצילה את האאוטפיט עם בחירת איפור-שיער יפה שהדגישה את היופי שכידוע כבר קיים אצלה.

d739a61fccb6e
 © gettyimges.ILRich Fury

קיי ג'יי אפא

הג'ינג'י האהוב עלינו הגיע לשטיח עם חליפה של מרני בצבע קייצי ושיקי, גופיית סבא וסניקרס לבנות. נשמע טוב, אבל בפועל, קצת פחות. המכנסיים היו גדולים מדי, הגופייה לא ממש קשורה ובאופן כללי נראה שקיי ג'יי לקח את עניין הסבא קצת רחוק מדי. למרות הכישלון המסויים, רואים שיש לו תעוזה אופנתית, מה שלרוב חסר באגף הגברי.

gettyimges.ILRich Fury
gettyimges.IL/Rich Fury © 

טיילור סוויפט

אחרי שכוכבות גדולות כמו מיילי סיירוס וקיילי ג'נר הספיקו להתחדש בבגדי ורסצ'ה, נראה שגם טיילור חשקה בחליפה של בית האופנה המצליח. יחד עם טופ ורוד תואם שהונח מתחת לחלק העליון של החליפה, סנדלי עקב כתומות ולא כל כך תואמות ופוני מגניב, יצרה סוויפט לוק צעיר ומעניין, אך אולי קצת יותר מידי צבעוני.

© gettyimges.ILRich Fury

נואה סנטינאו

נראה שסנטיאנו לקח את עניין הקלילות צעד אחד קדימה, והגיע בלוק שלא היה מבייש יציאה עם חברים של כל בן ישראלי ממוצע. כיון שכידוע, זו לא הייתה הסיטואציה, אהוב הבנות אכזב ובגדול ולנו רק נותר לומר שלפחות הוא נראה טוב בכל מצב.

fa972b96fb133
 © gettyimges.ILRich Fury

מאיה מיטשל

המצטיינת שלנו לאירוע זה היא חד משמעית מיטשל שהבינה בדיוק לאן היא מגיעה ובחרה בפריטים טרנדיים ומדויקים לחלוטין. מאיה בחרה בשמלת משבצות אוורירית בצבעים נעימים לעין, תיק קטן תואם, סנדלים בעלי עקב נמוך ורצועות דקות שזועקים "פאשניסטה". 

7b615f337baea
© gettyimges.ILRich Fury

ג'ייקוב סרטוריוס

סרטוריוס אמנם בחר באאוטפיט שמזכיר מבחינת גזרות הבגדים את הלוק של נואה, אך יש לציין לזכותו שהאאוטפיט שלו דווקא היה מעניין וחגיגי. הבגדים בגוני הלבן-תכלת ישבו על ג'ייקוב בצורה טובה ומחמיאה, ומשקפי השמש שעברו לעיתים מאצבעותיו לכיס חולצתו, ולהיפך, יצרו מראה אופנתי שמתאים לבן נוער, כיאה למי שהוא. 

a2a1b7cdbc119
a2a1b7cdbc119 © gettyimges.ILRich Fury

 זנדאיה

השחקנית היפהפייה והמוערכת לא אכזבה ודפקה הופעה של שטיח אדום באמצע היום. חולצה ומכנסיים של המותג הטרנדי ז'אקמוס בצבעים ודגמים שעושים חשק לחופשה, נעלי עקב קלאסיות שמזכירות לנו שמדובר בטקס נחשב, ואיפור-שיער עדין ואלגנטי. 

94073c6ec479b
© gettyimges.ILRich Fury

אשר אנג'ל

אנג'ל צעד מול המעריצים הרבים בלוק של מביני עניין עם ג'קט מיוחד וצבעים תואמים. למרות כל זה נראה שאשר לא הצליח לפרוץ את הגבולות הברורים של לוק אלגנטי בשטיח אדום. שלא כמצופה ממנו הגיע הכוכב הצעיר עם לוק המורכב מדגמים וצבעים מבוגרים מידי, שלא החמיאו לצבע עורו בפרט ולו בכלל. 

488e5287e2f5d
© gettyimges.ILRich Fury

מאדי זיגלר

נראה שזיגלר היא לא רק רקדנית מוכשרת ואינסטגרמרית מצליחה, אלא גם פאשניסטה בהתהוות. מצוידת בחליפה של שאנל בצבעי ניאון, תיק שאנל אייקוני, עגילים בולטים, כשגם עליהם מתנוסס לוגו המותג הנחשב וגם - סנדלים ורודות בעלות רצועות שקופות. אנחנו לא יכולים שלא לצפות לראות אותה בשבועות האופנה הקרובים. 

© gettyimges.ILRich Fury
תגובות