טרנד השבוע: טכניקת התפירה שחוזרת למדפים. צילום מסך מאינסטגרם

טרנד השבוע: טכניקת התפירה שחוזרת למדפים

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – בגדים מכווצים מעולם לא נראו טוב יותר והם כאן כדי להישאר

הפרינטים הטרנדיים סובבים אותנו מכל עבר, הצבעים העדכניים ממלאים לנו את הפיד ועולם האופנה מצא טרנד חדש לאמץ. מדובר בכיווצים של בד הבגד בעזרת גומי שמושחל בתוכו, המוסיפים רעננות ואופנתיות לפריט עצמו וללוק בכלל. החלק אותו מכווצים הוא לרוב החלק שמתחת לחזה, אך מותגי האופנה והפאשניסטות כבר מצאו שלל דרכים מעניינות ומיוחדות לשלב את הטרנד באאוטפיט.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הטרנד החדש מגיע אלינו קצת אחרי שהספקנו להכיר טרנד נוסף שנמצא כאן כבר זמן מה - השרוולים התפוחים, ומשתלב איתו נהדר בעזרת הכיווצים שמופיעים בשניהם. בשונה מטרנדים רבים, שמגיעים יחד עם העונה המתאימה למידת נוחיותם בה, הטרנד המוזכר לא כל כך מתאים לקיץ מאחר והכיווצים גורמים לכמות הבד להיות מוכפלת. לעומת זאת נראה שהכיווצים הגיעו לכל מקום בעזרת אלמנטים אחרים שמונעים מהחום להיות מוגזם, כמו אווריריות הבד, שרוולים קצרים, כתפיים חשופות וכדומה. כמו כן, תמיד אפשר לבחור בפריט שמתאים יותר לערבים.

נינה בחרה לשלב טופ מכווץ יחד עם התיק שכבש את הרשת, ויויאן לבשה טופ בצבע ירוק בהיר וטרנדי ומולי עיצבה טופ בגזרה מיוחדת, בשילוב חצאית מכווצת גם היא. אין ספק שמדובר בטרנד שאפשר ליישם בצורות רבות ומגוונות, והוא תמיד יישאר אלגנטי ושיקי.

תגובות