חתונה או קרקס? כל הלוקים המטורפים מטקס ה-VMA . צילום: Gettyimages.IL/Jamie McCarthy‏

חתונה או קרקס? כל הלוקים המטורפים מטקס ה-VMA

אמש (ב') נערך טקס פרסי הקליפים המסורתי של אמטיוי, טקס ה-VMA וכמו בכל שנה, גם הפעם הכוכבים לא אכזבו והגיעו בשלל לוקים משוגעים. הנה אלו שאתם חייבים לראות

טקס ה-VMA התקיים אתמול בניוארק, ניו ג'רזי וסחף אליו את מיטב הכוכבים הרותחים בתעשיית המוזיקה. בין הזוכים הגדולים בטקס היו טיילור סוויפט עם הקליפ ללהיט "You Need to Calm Down" כקליפ השנה, שון מנדס וקמילה קביו עם "Señorita" כשיתוף הפעולה של השנה וליל נאס אקס עם "Old Town Road" כשיר השנה. אבל הם הזוכים הגדולים של הטקס הם גם הזוכים הגדולים בו מבחינה אופנתית?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

טיילור סוויפט

הכוכבת ממשיכה בקו האופנתי החדש שהיא מציגה לאחרונה - והגיעה לבושה באאוטפיט צבעוני של ורסצ'ה שכלל ג'קט מאוייר היטב, בגד גוף מבצבץ למטה ומגפיים גבוהים עד מעל הברך. למרות האלמנט הקרקסי בלוק, סוויפט דווקא צלחה את המעמד והלוק לגמרי מתאים לסגנון האופנתי של הטקס. 

© Gettyimages.IL/Jamie McCarthy‏

ג'יג'י ובלה חדיד

ג'יג'י הלכה על לוק ניינטיז מובהק. -טופ סטרפלז, מכנסיים מבריקים בגזרה נמוכה, שרשראות ושיער משוך לאחור. חדיד מוכיחה כי לגמרי אפשר להיות חגיגית ומגניבה בו זמנית , ועוד בלוק קז'ואלי לכאורה. לגמרי אחד מרגעי האופנה של הטקס השנה. בלה לעומתה הלכה גם היא על לוק בהשראת הניייטיז, אבל התרכזה בכל מה שרע בו - סט של חולצה בטן וחצאית בגזרה נמוכה, יחד עם רצועות שלא קשורות לשום דבר.

© Gettyimages.IL/Jamie McCarthy‏

ליל נאס אקס

הראפר בעל חוש האופנה הייחודי הגיע לטקס בחליפה כסופה ומנצנצת, לה צירף חולצה מחוייטת בסגנון ויקטוריאני. אמנם אכן מדובר בלוק עם סטייל מיוחד ובטקס עם צו לבוש נועז, אבל הפעם מדובר ביותר תחפושת של ימי הביניים בחלל מאשר מאשר אאוטפיט לגיטימי לטקס הכיפי של השנה.

© Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

הלסי

עוד כוכבת שהציגה לוק שנוי במחלוקת הייתה הלסי. הזמרת המוערכת הציגה תמיכה בקהילה הגאה על ידי צביעת שורשי השיער שלה בצבעי הקשת ולבשה מעין שמלה שקופה כתומה בשילוב חגורת מחוך עם ניטים. שני הפריטים בלוק לא ממש קשורים לשני ויצרו לוק נועז, מבלבל ובעיקר לא מוצלח.

© Gettyimages.IL/Jamie McCarthy‏

שון מנדס

הזמר הגיע לטקס בחליפה ירוקה, לה צירף שרשראות, כיאה לרוקסטאר שהוא. ירוק הוא אחד מצבעי החליפות הטרנדיים של השנה האחרונה ומנדס הוכיח כי לא רק זמר מצויין, אלא גם אושיית סטייל עם טעם אופנתי מפותח. אז שון, אפשר להיות הסניוריטה שלך?

© Gettyimages.IL/Jamie McCarthy‏

נורמני

הזמרת המדוברת של הרגע הגיעה לטקס בשמלה שחושפת שסע עמוק, והתאפיינה בהרבה עור חשוף ובפאייטים. הלוק של הכוכבת היה נראה לנו כגרסת 2019 לרקדנית בטן ובאופן די משונה, דווקא די עפנו על זה. עוד נקודה לטובת נורמני היא איפור, שהיה מדוייק להפליא. לגמרי עשתה לנו מוטיבציה.

© Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

ג'יימס צ'ארלס

הביוטי בוי, שהיה במרכזה של דרמת רשת ענקית יותר מוקדם השנה, הגיע במלוא הדרו לשטיח האדום. הוא לבש אאוטפיט לבן שכלל ג'קט דמוי עור עם הרבה רצועות ניטים לא קשורות בכל מקום, אבל שהאיפור שלך כל כך מוצלח, זה לא באמת משנה.

© Gettyimages.IL/Jamie McCarthy

קמילה קביו

במובן מסויים, קמילה הייתה כלת הערב. היא השיקה (בערך) את הזוגיות שלה עם שון מנדס, עימו חלקה רגע סופר רומנטי על במת הטקס בעת ההופעה ללהיט המשותף שלהם וכמו כל כלה - גם קביו לבשה לבן, כאשר הגיעה בשמלה לבנה עם שובל ואלמנט קשירה בחלקה הקדמי של השמלה. את הלוק היא קינחה עם נעלי עקב לבנות ועגילי יהלום ארוכים, אם היה לכם ספק מי היא הכלה של הערב.

© Gettyimages.IL/Jamie McCarthy

ליזו

הזמרת, שהפכה בחודשים האחרונים לשם הכי חם בתעשיית המוזיקה, לבשה לשטיח האדום שמלת סטרפלס מנצנצת, לה צירפה צעיף נוצות ענק. כי למה לא בעצם? עם התרסוקת והשרשרת המנצנצת, ליזו נראתה כמו כוכבת הוליוודית מן המניין ככה שבמקרה שלה, האמת ממש לא כואבת.

© Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

 

 

 

תגובות