ד"ש מהעבר: 5 פעמים שכוכבות לבשו בגדי וינטג' בשיא הסטייל. צילום: Gettyimages.IL/Matt Winkelmeyer

ד"ש מהעבר: 5 פעמים שכוכבות לבשו בגדי וינטג' בשיא הסטייל

מסתבר כי הטרנד הכי חם בשנה האחרונה בקרב המפורסמות האופנתיות הוא ללבוש בגדי וינטג' של מיטב מעצבי העל. קבלו חמישה רגעי סטייל בהם הסלבס הקימו לתחייה עיצובים מן העבר ועשו זאת בהצלחה יתרה

בשנים האחרונות אופנת הניינטיז היא הסגנון אשר שולט בעולם האופנה מבחינת הטרנדים, אותם כמובן לובשות הכוכבות האופנתיות בביצה. אלא שבשנה האחרונה מגמה חדשה ומסקרנת היא לבישת בגדי מעצבים וינטג' מאותו עשור משפיע על ידי מפורסמות רבות שהפכו את בגדי הוינטג' ליותר מגימיק, אלא לטרנד של ממש בפני עצמו. בין אם מדובר בשמלות, תיקים או בגדי ים - כל הסלבס החמות נצפות לובשות פעם אחר פעמים פריטי וינטג' של מעצבי על. הנה חמש כוכבות שלבשו בגדי וינטג' והצליחו להשאיר אותנו בהלם.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

קיילי ג'נר

באחת מן החופשות הרבות שלה בקיץ האחרון, ג'נר שברה את האינסטגרם עם האאוטפיט הצבעוני הזה של בית האופנה האיטלקי ורסאצ'ה. מעבר לעובדה כי מדובר באאופיט צבעוני שהאפשרות להוריד ממנו את העיניים היא כמעט ובלתי אפשרית, הלוק עדיין כה אופנתי גם שנים רבות אחרי שהופיע על המסלול לראשונה משום שהקולקציות האחרונות של המותג שואבות השראה מאותה התקופה - והסגנון העיצובי המדובר הפך לאהוב ומזוהה עם ורסאצ'ה.

בלה חדיד

כאחת מן הסופרמודלס המובילות בעולם, לחדיד יש גישה בלתי מוגבלת לכל בגד של כל מותג. חדיד הצליחה לעורר באזז בתעשיית האופנה לאחר שלבשה בגד ים וינטג' של שאנל כאשר הסתובבה ברחובות ניו-יורק. בלה לבשה את בגד הים כבגד גוף וצירפה לו כמובן זוג מכנסי ג'ינס טרנדי, בלוק שהפך למדובר במיוחד וגרם לכך שהדוגמנית הוכתרה כמי ש'המציאה את בגד הים של שאנל מחדש'.

קארדי בי

לראפרית ולאייקון האופנה יש חיבה לבגדי וינטג' והיא כבר הספיקה להציג כמה לוקים מוצלחים שמקורם בשנות ה-90. אחד הלוקים המתוקשרים לאחרונה של הכוכבת היה הלוק בו לבשה שמלת וינטג' עם המעצב ז'אן פול גוטייה, שהתאפיינה בצבע עז ובפרינט שאי אפשר לפספס. לשמלה היא צירפה משקפי שמש טרנדיים בסגנון מגן במה שהיה אאוטפיט בלתי נשכח.

קים קרדשיאן

אמרנו לוקי וינטג' של מותגי על? אמרנו קים קרדשיאן. כמו הרבה מגמות אופנה אחרות, קים קיי היא גם חלוצת הטרנד הזה וכבר שנים שמלכת הריאליטי מרבה ללבוש פריטי מעצבים מקולקציות עבר. בין בתי האופנה מהם קרדשיאן אוהבת לשלוף פריטים מהארכין אפשר למצוא את מוגלר, ורסאצ'ה, שאנל, גוצ'י, ז'אן פול גוטייה, דיור ובעצם מי לא?

לילי רוז דפ

הצעירה היפייפיה היא כבר שנים אחת הבחורות הכי נכונות בתעשיית האופנה. דפ היא בתו של שחקן הקולנוע ג'וני דפ והזמרת הצרפתייה ונסה פאראדי ובגיל 20 היא הספיקה להפוך לשחקנית ודוגמנית מצליחה, אשר משמשת כפנים של בית האופנה שאנל. לנשף המט גאלה האחרון הגיעה לילי בשמלת וינטג' שחורה ומתוכשטת שנשלפה היישר מהארכיון של בית האופנה ויצרה את אחד הלוקים המוצלחים ביותר של אותו הערב.

 

תגובות