עשרת הגדולים: אלו הטרנדים החמים של סתיו 2019. צילום מסך מאינסטגרם @xeniaadonts

עשרת הגדולים: אלו הטרנדים החמים של סתיו 2019

רגע לפני שאנחנו מוצאים את עצמנו עמוק בתוך העונות הקרות, עם מלתחה חורפית דלה ומחסור רציני במעילים וסוודרים מחממים ובעיקר אופנתיים, קחו לעצמכם רגע להתעדכן ב- wishlist העדכני ביותר של כל פאשניסטה ברחבי העולם

ההכנות לקראת אביב 2020 עוד בעיצומן עם חודש המלא בתצוגות ומסלולים בארבע בירות האופנה המרכזיות, אך ההכנות שלנו, האנשים הפרטיים, מכוונות לסתיו שמוצא את דרכו אלינו יחד עם תקופת החגים. חודש האופנה שהתקיים לפני מספר חודשים בסימן "סתיו 2019" הוא שחזה עבורנו מה נלבש בתקופה הקרובה, איזה פריטים כאן כדי להישאר, ומה נחשב כבר "פאסה". הנה עשרת הטרנדים הבולטים שיעשו לנו את הסתיו:

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

1. פרווה דמויית צמר

על שער מגזין אוקטובר של "ווג אוסטרליה" ובקמפיין הסתיו-חורף של "מיו מיו" - מעילי פרוות הצמר נפוצים במהירות ומחליפים לאיטם את מעילי הפרווה הרגילה. הפרזנטורית הראשית היא היילי בולדווין (שהופיעה במעילים מהטרנד גם בשער "ווג" הנזכר וגם בקמפיין "מיו מיו" הנזכר) והפאשניסטות בחודש האופנה מיהרו ליישם, כל אחת בדרכה שלה. מעילי הצמר נותנים אווירה סתווית בכל מובן המילה, כשהצבע השולט הוא חאקי בהיר והטקסטורה נעימה למראה ורכה למגע. הכי מספר אחד בווישליסט.

2. מחשוף כתפיים א-סימטרי

לאחר שבשנה שעברה הטופ "חושף הכתפיים" נחשב לטרנד מרכזי, השנה חשיפת כתף אחת בלבד היא הדבר הנכון ביותר. בשמלות, החולצות, ובגופיות תוכלו למצוא את הטרנד שישנה מעט בפריט, אך יוסיף הרבה ללוק. בטינה לוני עשתה לנו חשק עם אאוטפיט משבוע האופנה בלונדון המורכב משמלת כיווצים בעלת המחשוף המדובר ונעלי משבצות, שעליהן עוד תקראו בהמשך.

3. פרחוני חורפי

במעבר חד אך מטושטש מהקיץ שמתהדר מידי שנה בפרינטים פרחוניים שמחים וצבעוניים, בשורת הסתיו היא לא אחרת מפרינטים פרחוניים עם רקע כהה ומצב רוח קריר. יש שיאמרו שפרחים בסתיו הם פרדוקס, אך דווקא זה מה שיכול ליצור לוק מעניין ובולט בנוף האפרורי יחסית. אז אם אתם אנשים של קיץ, תתנחמו בשילוב הטרנדי הזה.

4. עור ודמוי עור

העונה, בשונה מבדרך כלל, בדי העור ודמוי העור מגיעים אלינו בשלל פריטים, ממכנסיים ועד שמלות, ויוצאים מאזור הנוחות שלהם – המעילים. ברשתות החברתיות וכך גם ברשתות האופנה, תוכלו למצוא בעיקר עור שחור, ומי שעבורו פריט מרכזי מבד בסגנון הוא טו מאצ', יוכל בקלות למצוא שורטים, טופים ותיקים העונים לדרישות הטרנד.

5. חליפות

מי שהתעדכן מידי פעם בסטריט סטייל של חודש האופנה לקראת האביב, יכל למצוא אאוטפיטים רבים המתאימים לסתיו הקרוב וביניהם חליפות שלמות ובלייזרים רבים. כיאה לשבועות האופנה, פאשניסטות רבות ניסו להכניס בחליפותיהן טאצ' ייחודי, אך מי שעשתה זאת ובגדול ועל כן תפסה את עיני צלמי אופנת הרחוב שגדשו את הרחובות היא טיפאני סו. טיפאני בחרה בחליפת שני חלקים בעלת גזרה שלא רואים בכל יום וצבע ירוק ניאון שאי אפשר להתעלם ממנו.

6. צבעים חזקים

אם עד עכשיו חשבנו שעולם האופנה מתאים את עצמו למזג האוויר, הרי שטעינו ובגדול. מסתבר שטרנד מרכזי בעונות הקרות והאפרוריות השנה הוא פריטים בעלי צבעים חזקים ובוהקים שיאירו את הארונות והלוקים של כולנו. קסניה אדונטס הוסיפה ללוק ההיסטרי שלה מעיל ארוך בצבע תכלת בוהק ולנו רק נותר לשאול איפה מוצאים כזה שיק? 

7. משבצות

משבצות כנראה לעולם לא ייעלמו ממלתחת הסתיו-חורף, ואנחנו רק יכולים לקוות שאנחנו צודקים בזה. אז אם בשנה שעברה המשבצות השתלטו על כל פינה נידחת באינסטגרם ובמציאות, השנה עולם האופנה מאתגר את עצמו עם שילוב בין המשבצות לטרנדים אחרים. קחו דוגמה מסאדי סינק הלוא היא מקס מ"דברים מוזרים" שמפתחת לאחרונה גם את הקריירה האופנתית שלה והתייצבה בתצוגת האופנה של "קייט ספייד ניו יורק" עם שמלה מהממת המשלבת בתוכה גם את הטרנד השרוולים התפוחים וגם את טרנד המשבצות.

8. מעילי פוך

הדבר הכי כיף בחורף הוא כמובן להישאר בשמיכה החמה, גם כשכבר צריך לצאת ממנה. לשמחתנו, גם השנה נוכל לעשות זאת ובסטייל עם מעילי פוך גדולים ונעימים. אפשר לעשות את זה עם מעילים בצבעים או בפרינטים טרנדיים, עם חגורות או שרוכים, ואפשר גם סתם עם מעיל קלאסי בצבע שאתם אוהבים, כמו שקנדל ג'נר מציגה.

9. מנומר

הפרינט המנומר ממשיך איתנו לסיבוב נוסף בסתיו, כשהפעם הוא לא מוגדר לסוג פריט אחד או לצבע אחד. אז תתפרעו עם הדמיון ותתחדשו בשמלה מנומרת, במעיל מנומר, או בשניהם. מותג האופנה "DVF" מצא לנכון לחבר בין השניים, ואנחנו לגמרי אוהבים את זה.

10. תחרה

באופן מפתיע גם בדי התחרה נכנסים לרשימה זו והפאשניסטות כבר התחילו ליישם עם גימורי תחרה בשורטים ובשמלות. מי שידוע בשימושו מידי עונה בבדים אלו הוא בית האופנה "זימרמן" שסיפק לבלוגרית האופנה קמילה קואלו טופ העשוי כולו מתחרה והתוצאה מרהיבה. הבעיה היחידה היא שעכשיו נצטרך להתפשר על כל פריט תחרה אחר שלא יראה כמו זה.  

תגובות