טרנד השבוע: דגם המגפונים שיעשה לנו את הסתיו. צילום מסך מאינסטגרם aimeesong@

טרנד השבוע: דגם המגפונים שיעשה לנו את הסתיו

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם - לעולם האופנה נמאס מדגמי המגפיים המוכרים, בתי האופנה הציעו אופציה מקורית והפאשניסטות מיהרו ליישם. עם תפוצה כה רחבה אין ספק שהטרנד הזה עוד יתפוס מקום נכבד במיינסטרים האופנתי

נראה שאין דבר שעולם האופנה אוהב יותר מלמצוא דרך חדשה שלא נראתה בזמן האחרון (או בכלל) לעצב וללבוש את הבגדים. על כל סוג פריט כבר נעשו אלפי ניסיונות לרענן את המוכר והידוע ולפרוץ את הגבולות הברורים עם טרנד חדש שלא ידלג על אף חשבון אינסטגרם עם קצת סטייל. הראשון שמוצא את הדרך לעשות זאת בכל פעם זוכה לעתים לתהילה זמנית, ולעתים אפילו לא לזה, אך מה שבטוח, יש מי שיגרוף לא מעט כבוד (וגם כסף) כשהווריאציה שהוא יציע לפריט תצליח במיוחד ותסחוף את כל הסלבס והפאשניסטות אחריה. בחודש אפריל השנה הסנדלים בעלי הקצה הרבוע קבעו את מקומם בקדמת הבמה עם קואצ'לה שרק הוסיפה לטרנד תאוצה כפי שסיפרנו לכם אז ועכשיו הגיע זמנם של הנעליים החורפיות להשתלב בטרנד האהוב.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מותג האופנה "אקנה סטודיוס'" בחר לחבר מגפונים מהדגם הרגיל בעלי קצה עגול לסוליה נוספת בעלת קצה ישר. בדרך זו המותג יצר נעליים המדגישות את ההבדל שבין שני סוגי הדגמים באופן יצירתי והתוצאה מגניבה במיוחד. מדובר בנעליים שלמרות צבעם הקלאסי מתהדרות בדומיננטיות רבה ומוסיפות הרבה גם ללוק פשוט במיוחד.

בית האופנה "לואי ויטון" העלה את התצוגה העונתית שלו בסוף שבוע האופנה בפריז שסגר את חודש האופנה כולו ובה הציג את הגרסה שלו למגפיים עם הקצה הריבועי. אמנם המגפיים שהתאפיינו בפלטפורמה ועקב מאסיביים בגון מאט ו"גוף" שמזכיר גרב מבריקה מעט התאפיינו גם בדמיון מטריד למגפיים בסגנון של "סטלה מקרטני", אך אין לדעת מה באמת התרחש מאחורי הקלעים ולכן כל שנותר לנו לעשות זה להתפעל מעבודתם של שני בתי האופנה המרשימים.

בלוגרית האופנה ריס בלוטשטיין, אחת התאומות מצמד האחיות בלוטשטיין, יישמה את הטרנד, כרגיל במחוזותיה, בצורה שיקית למדי. ריס יצרה לוק המורכב מפריטים שלא היינו משלבים יחד במבט ראשון אך כשרואים את המכלול עליה אי אפשר שלא להתמוגג מכמויות הסטייל. בלוטשטיין בחרה במגפונים מבריקות מפוספסות בצבעים נועזים - ורוד וסגול ואנחנו לא יכולים שלא לתהות האם גם אנחנו היינו מעזים לנעול אותן.

נעליים נוספות מהטרנד שמשכו את תשומת ליבנו הן המגפיים השחורות האלגנטיות של המותג "וונדלר" שהתקשטו בפרחים לבנים ויפים שמזכירים לנו שאנחנו רוצים את הנעליים האלו. בדיוק. לחגים. ונשמח גם לסריג בצבע מנטה ועלי שלכת אמיתיים כדי לסגור את הפינה.

הפאשניסטה המצליחה איימי סונג מצליחה לאתגר אותנו כל פעם מחדש כשהיא יוצאת מהקופסה עם פריטים מדהימים ולא צפויים. הפעם היא התיישבה על הרצפה עם מגפונים בעלי קצה ישר וחתך בין הבוהן לשאר אצבעות הרגליים ותהתה בינה לבין עוקביה האם כדאי לה לבחור בנעל הלבנה או בנעל החומה-ורודה. בין אם תבחר כך או כך, אין ספק שהמגפונים שלה יכולים לנצח אפילו את המקצה המאתגר שבסטריט סטייל בשבוע האופנה בפריז.

כפי שאפשר לראות, כל פאשניסטה ומותג נעלו ועיצבו את המגף או המגפון בדרך שונה ומיוחדת, אך מה שמאפיין את כולם זה כמובן הקצה בצורת הריבוע של הנעל. אך מסתבר שגם גון ברק וצבע שחור הינם מאפיינים בולטים של הטרנד. בחרנו עוד שלוש השראות לאיך לעשות את זה נכון עם שלושה מגפיים דומים אך מקוריים שהפילו אותנו, כל אחד בתורו.

 

 

 

תגובות