אמיתי לגמרי: הקרדשיאנס מוכרות את הבגדים שלהן. צילום מסך מאינסטגרם

אמיתי לגמרי: הקרדשיאנס מוכרות את הבגדים שלהן

המשפחה הכי מופרעת בהוליווד לוקחת את הדיבור על הסטייל שלה צעד קדימה - והחל מסוף השבוע הכוכבות יציעו למכירה פריטים מארון הבגדים האישי שלהן

כשזה מגיע לבנות הקרדשיאן-ג'נר, זה רק עניין של זמן עד שכל דבר אצלן יקבל פן כלכלי. הפעם בנות המשפחה, בהובלת האם והמנהלת האישית שלהן קריס, שמנווטת את הספינה שנקראת 'הקרדשאינס', משיקות בוטיק אינטרנטי חדש, שזכה לשם המתוחכם "Kardashian Kloset". 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

במהלך סוף השבוע הקרוב ישיקו הקרדשיאנס את ""Kardashian Kloset" בוטיק אינטרנטי בו בנות המשפחה ימכרו את הבגדים שלבשו במעין מכירת יד שנייה פומבית. וכיאה למה שלובשות הכוכבות, יהיה מדובר בבגדים יוקרתיים של מעצבי על, כך שתג המחיר יהיה בהתאם. בכך המשפחה מצטרפת לתעשיית אופנה היד שנייה, שהופכת לרווחית במיוחד ומגלגלת קרוב ל-51 מיליון דולר, כך שהקרדאשינס יודעות מה הן עושות.

הפריטים שימכרו בבוטיק המדובר טרם נחשפו, אך ממה שנחשף עד כה בבוטיק ימכר אאוטפיט ספורטיבי יוקרתי שלבשה קיילי, שמלת פאייטים כסופה שלבשה קריס, תיק יוקרתי שמוערך במאות אלפי דולרים ועוד. בנוסף, בבוטיק צפוי להימכר גם אלבומו החדש של קניה ווסט, בעלה של קים קרדשיאן, מה שוודאי יסייע להצלחת בוטיק האונליין.

תגובות