טרנד השבוע: הבד שפורץ את הגבולות. צילום מסך מאינסטגרם

טרנד השבוע: הבד שפורץ את הגבולות

עם תחילת הסתיו, הבד המחמם ממנו עשויים הצעיפים הפופולריים פורץ את גבולותיו המוכרים וגורם לנו לרצות מלתחה שלמה ממנו. אספנו כמה השראות כדי להבין איך עושים את זה נכון

בד הטארטן מתאפיין במשבצות העשויות מחוטי בד, גסים לרוב, בצבעים שונים. סוג הבד מזוהה במיוחד עם האומות הקלטיות ובעיקרן עם סקוטלנד. בשנים האחרונות החצאיות הסקוטיות פינו את מקומן לצעיפים, כפריט שהכי מזוהה ונמכר מהבד. מה שהופך את הפריטים המיוצרים מהבד לכל כך פופולאריים ברשתות הבגדים הן כנראה המשבצות שתוכלו למצוא בו תמיד ושחוזרות לככב מידי שנה בשלל בדים בארון הבגדים הסתווי.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כאמור, בעונות הקרות השנה לא נלבש רק צעיפים משובצים אלא גם פריטים נוספים כדוגמת חצאיות משובצות באורכים שונים ובגזרות שונות. על פי בית האופנה "דיור" והפאשניסטה סופי נייט, הדרך הנכונה ביותר ללבוש את החצאיות מבד הטארטן היא על ידי חצאית בגוני אדום, סגול וצהוב המשולבת באאוטפיט יחד עם חולצה לבנה ונעליים ואקססוריז שחורים. ניתן לראות שבשתי ההשראות השתמשו בחוטי הבד בתחתית החצאית כפרנזים , מאפיין נוסף של הטארטן, שמהווים דיטייל אופנתי ללוק.

מי שמשכה לנו את תשומת הלב הייתה המעצבת והאינסטגרמרית  גאלה גונזלס שלבשה מעיל טרנץ' של המותג "סמיקוטור" שלחלק האחורי שלו צורף מלבן משובץ בצעי כחול ושחור עם פרנזים בתחתיתו. יחד עם פריטים שחורים וקלאסיים גאלה יצרה אאוטפיט קלאסי אך מעניין ומגניב שמתאפיין ביציאה מהקופסה, עם כמויות של סטייל.

כמו שראינו, לצרף פריט מהטרנד ללוק קלאסי זה דיי קל, אבל איך מצרפים שני פריטים מהטרנד ללוק אחד מלא ושיקי אך לא מוגזם? הנה שתי אפשרויות לשילוב, כשהראשונה משלבת בין צעיף טארטן לקרדיגן טארטן והשנייה משלבת בין חצאית לקרדיגן. נראה שזאת הולכת להית האובססיה של עולם האופנה בסתיו-חורף הקרובים.

 

תגובות