איך לשלב: הצעיפים הנכונים לסתיו הנוכחי. צילום מסך מאינסטגרם

איך לשלב: הצעיפים הנכונים לסתיו הנוכחי

הפריט השולי בלוק שלרוב לא מייחסים לו יותר מידי חשיבות, הוא כל מה שאתם צריכים בסתיו הקרוב כדי להפוך את האאוטפיט שלכם להרבה יותר מעניין

בשנים האחרונות הצעיפים לקחו צעד אחד אחורה ונעלמו כמעט לחלוטין מעולם האופנה. צווארוני הגולף לקחו את מקומם הן הפרקטי והן האופנתי והשתלטו על רובם המוחלט של הבגדים החמים. אמנם לא נראה שהמצב הקיים עומד להשתנות בעונות הקרות הקרובות, אך זה כידוע לא מונע ממנו למצוא את הדרכים לשלב צעיף בלוק שלא רק יראה מעניין ומרענן בנוף האופנתי, אלא גם יהיה טרנדי ומגניב.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

חם-צוואר

לרוב אנחנו נמנעים מלהשתמש בצעיף המעט מיושן וחסר הייחוד, אך הפאשניסטה קסניה אדונטס מראה לנו שאפשר גם אחרת. עם סוג הבד הנכון ובשילוב פריטים נוספים ומלאים בסטייל, החם-צוואר לא מבייש גם את שבוע האופנה בפריז.

סרט

אוליביה פלרמו, היזמית ומשפיענית האופנה, משפיעה על הטעם האופנתי שלנו כל פעם מחדש עם אאוטפיטים מעוררי השראה וגם הפעם גרמה לנו לחשוק בפריט שמעולם לא חשבנו שנחשוק בו. מדובר בסרט ורוד רך שקשרה פלרמו סביב צווארה ונראה עליה מדהים. אולי סתם כך הצעיף המקורי יראה מעט תלוש, אך בשילוב האאוטפיט הנכון, השמיים הם הגבול.

סריג נוסף

מעולם לא חשבנו שיום אחד נרצה לקנות שני סריגים זהים זה לזה, אך הפאשניסטה איימי סונג מוכיחה לנו ש – never say never. סונג תיעדה את עצמה עם כמה לוקים בעלי מכנה משותף אחד – סריג אחד היא לבשה בדרך הרגילה, וסריג שני קשרה לאורך כתפיה וצווארה. זה הוא ללא ספק ה"צעיף" המרענן של הסתיו.

בנדנה

זה לא דיטייל של דיילות וגם לא של קאובויים (על אף שאתי קובו עושה את זה מעולה), אלא הצעיף הטרנדי לסתיו. עם בנדנה בצבעים שמתאימים ללוק תוכלו ליצור מראה אלגנטי ומיוחד שעושה טוב על הנשמה והעיניים ומחמם את הלב והגוף במידה שמתאימה בול לסתיו.

קלאסי

ולסיום קבלו את ירדן ויזל שמראה לנו שעם טקסטורות וצבעים נכונים, גם צעיף קלאסי יעשה את העבודה. גוני החום והבז' הם לגמרי הצבעים של העונה הנוכחית, וזו ההוכחה המושלמת שלגמרי בצדק. רק תביאו לנו עוד מזה.

תגובות