עוד לא נגמר: המדריך ללבישת טרנד הטאי דאי בסתיו. צילום מסך מאינסטגרם

עוד לא נגמר: המדריך ללבישת טרנד הטאי דאי בסתיו

הטאי דאי היה הטרנד הגדול של הקיץ האחרון, אבל זה לא אומר שאי אפשר ללבוש אותו גם בעונת הסתיו הנוכחית, אלא להיפך. הנה הדרכים ללבישת פרטי טאי דאי בסתיו על פי הכוכבות

טרנד הקיץ הגדול היה ללא ספק הדפס הטאי דאי הצבעוני, שעשה השנה קאמבק ענק. ובכן, הפאשניסטות, רשתות האופנה וכל מי שאוהב להתלבש לא פספסו את ההזדמנות  ואימצו את הטרנד במלואו. עם סוף הקיץ נראה כי גם הגיעה סוף עונת הטאי דאי, אבל לא. הטרנד ממשיך לעשות חיל ולככב באאוטיפטים השונים. אז אם ברצונכם להמשיך ללבוש טאי דאי בסתיו - כך תעשו זאת!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

סווטשירט אוברסייז

קמילה קביו מדגימה את לוק הטאי דאי הנוח האולטימטיבי - סווטשירט דאי טאי גדול ורחב בגזרת אוברסייז, מכנסי ג'ינס שחורים (מה חשוב מאוד כשזה מגיע לשילוב עם פריט כה צבעוני), נעלי ספורט ומשקפי שמש. בחושך. כי למה לא בעצם?

שמלת סליפ

קורל סימנוביץ' מדגימה לוק שהוא לא לוק טאי דאי פרוע, אלא מראה יותר אלגנטי ומאופק, עם שמלת בסגנון סליפ עם הדפס טאי דאי עדין ורגוע, אך עדיין אופנתי ובכך היא מציגה דרך ליישום הטרנד למי שפחות מתחברת לסגנון הטאי דאי המקושקש והצעקני ועדיין רוצה להתנסות בטרנד.

רואים כפול

מה יותר טוב מלוק עם סווטשירט בסגנון טאי דאי? שני לוקים כאלו! לכו על טרנד התאומות וקבעו עם חברה טובה, אחות או כל מי שתסכים שתתאמו יחד את הלוק ולבשו שתיכן סווטישרט טרנדי תואם, ממש כמו ג'יג'י חדיד ואחותה. לא מדובר בפדיחה אופנתית, אלא בגירל פאוור!

חליפה תואמת

עומר נודלמן מציגה לוק סטריט מושלם - סווטשירט ומכנסי עם הדפס הטאי דאי, להם היא ציוותה נעלי סניקרס סופר אופנתית. בכך נודלמן יצרה לוק טרנדי במיוחד, נכון מבחינה אופנתית והכי חשוב לא מתאמץ. אין על היופי שבפשטות.

חולצה עם שרוולים ארוכים

דנית גרינברג מדגימה את אאוטפיט הטאי דאי הקז'ואלי והאופנתי המושלם שכולל חולצת טאי דאי עם שרוולים ארוכים (בכל זאת, אנחנו כבר לא בקיץ), מכנסי ג'ינס, תיק צד ומשקפי שמש צהובים. בכך היא יצרה לוק כיפי, לא בסטייל ופשוט ליישום. לגמרי לגזור ולשמור.

תגובות