טרנד השבוע: חצאיות הקפלים שמכפילות את הסטייל. צילום מסך מאינסטגרם

טרנד השבוע: חצאיות הקפלים שמכפילות את הסטייל

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם - טרנד חצאיות ה?ְלִיסֶה פרץ מחדש בשבוע האופנה בפריז ומאז ממשיך לצבור תאוצה. הפאשניסטות מדגימות איך לובשים נכון את החצאית היחידה שחשובה כרגע

חצאיות הקפלים הן לא פריט חדש, אך בעונה הקרובה הן מקבלות כמה וריאציות מודרניות שהופכות אותן בפרט ואת הלוק בכלל למעניין יותר. אמנם יש מי שמעדיף ללבוש חצאית בסגנון בדרך הקלאסית שלה, כמו פריטים מסורתיים נוספים שחוזרים לארון בסתיו הנוכחי, אבל ברור לכל שטרנדים כמו א-סימטריות, שקיפות וחגורות מסיביות יוסיפו שיק לא מבוטל לחצאית ולאאוטפיט.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הייחודיות, אולי המשמעותית ביותר, של בד הפליסה, היא היכולת שלו להתנופף בצורה רכה ומלאה, שמזכירה במעט את תנועת המים. כיון שכך, בתי אופנה רבים בוחרים לחצאיות אלה בדים מבריקים ולעתים נוצצים כדי לנצל לחלוטין את התזוזה המיוחדת של הבד. תכונה  מיוחדת נוספת של בד הקפלים היא שחיתוך הבד בצורה א-סימטרית מקנה לפריטים ממנו ערך מוסף גדול ומראה יוצא דופן שלא מזכיר שום דבר אחר.

ג'נט מדסן, סטייליסטית ויועצת יצירתית, לבשה שמלה אדומה של המותג "Self-Portrait" והמחישה לנו בתמונה אחת איך משלבים ארעה טרנדים בשמלה אחת, בלי שהלוק יראה עמוס מידי. הטרנדים הכלולים בשמלה הם שרוולים תפוחים, מלמלה, תחרה וכמובן פליסה. בעזרת צבע אחיד לכל השמלה, אם כי צבע בוהק, אקססוריז בצבעים ניטרליים יחסית – שחור וזהב ופנים נטולות איפור, תוכלו גם אתם ליצור את הלוק, העדין אך מלא הסטייל, הזה. קנדל ג'נר בלוק עוצמתי ל"ווג" שילבה בחצאית הפליסה אותה לבשה בצילומים בד שקוף ושתי חגורות עור שחורות (שמזכירות לנו מחדש כמה חגורה יכולה להוסיף לאאוטפיט), שני טרנדים שמשתלבים נהדר עם חצאיות הקפלים.

 

תגובות