טרנד השבוע: לאן נעלמו השרוולים?. צילום מסך מאינסטגרם

טרנד השבוע: לאן נעלמו השרוולים?

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – וסטים ואפודות הם כל מה שאתם צריכים כדי לצלוח את הסתיו המתעתע בנוחות ובסטייל

בימים אלו, בעיצומו של הסתיו, אנחנו מהרהרים מידי בוקר בשאלה איזה עובי של פריט מחמם נדרש כדי לעבור את היום הבא, בלי שנצטרך ללבוש ולהוריד אותו לסירוגין במהלך כל היום. בדרך כלל לא משנה מה אנחנו מחליטים, בסופו של דבר המזגנים, הגשם הפתאומי והשמש שלא ברור איך היא שוב בשמיים, מכניעים אותנו וגורמים לנו בכל זאת להסיר ולהחזיר את הסוודר, הסריג או הג'קט שבחרנו ללבוש. בדיוק בשביל מקרים כאלו הומצאו הוסטים והאפודות חסרי השרוולים - הפתרון המושלם לעונה הכי מתעתעת בשנה.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

אין ספק שהטרנד המסורתי עוד לא הפך למאסט אצל כל פאשניסטה, אך מה שבטוח – מי שכבר עשתה זאת, עשתה זאת עם מלא שיק. הפאשניסטות צירפו לטופ טרנדים חזקים נוספים כמו מכנסי עור שחורים שלגמרי השתלטו על הפיד, בטנת צמר כבשה ומעליה עור בגוון חום, את הסריג שכבש את הבלוגריות ואיך לא – את הנעליים בעלות הקצה הישר.

 

דרך מגניבה ואופנתית גם היא ליישם את הטרנד, היא ללבוש חולצה מכופתרת ארוכה לבנה ומעליה את הוסט או האפודה. עדן פינס יצרה לוק בעזרת אותה חולצה מכופתרת, חליפת שני חלקים שמזכירה את הדרך הקלאסית ללבוש את הוסט ומגבעת פדורה שמוסיפה גם היא טאצ' גברי מעודן מהמאה הקודמת. מה ששבר את המראה המיושן הוא הפרינט הפרחוני הורוד שגרם לכל הלוק להיראות הרבה יותר קליל ומרענן.

 

 

 

תגובות