קפה בסטייל: מותגי העל שיש להם בית קפה משל עצמם. צילום מסך מאינסטגרם

קפה בסטייל: מותגי העל שיש להם בית קפה משל עצמם

יש אנשים שחיים כדי להתלבש ויש כאלו שחיים בשביל לאכול, ויש כאלה שאוהבים אופנה כמו שהם נלהבים מאוכל- שזה בהחלט השילוב המושלם

במהלך השנים האחרונות ראינו גל של בתי קפה ומסעדות שנפתחו על ידי מותגי האופנה הגדולים בעולם, ומזינים את חובבי האופנה במנות ובמשקאות הכי קוטור שהיו. אפשר בהחלט להגיד שאין תלונות, מי לא רוצה תמונה מושלמת לאינסטגרם עם לוגו של דיור על הקפה שלו. מפריז ועד ניו יורק, ריכזנו עבורכם כמה מבתי הקפה והמסעדות הטובים ביותר שכל חובב אופנה חייב לבקר בהם במהלך החופשה הבאה שלו.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מנסור גבריאל

מותג התיקים הצעיר שכבש את עולם האופנה ובראשו מנסור גבריאל, פתח את בית הקפה החדש שלו בקיץ 2019. ממוקם בתוך חנות בלוס אנג׳לס של המותג מלרוז פלייס, בית הקפה מעוצב בקירות ירוקים וורודים בגווני הפסטל, וקיימת גם גינה בסגנון צרפתי למי שמעדיף להינות מהמקרונים והתה בסביבה חיצונית. 

פנדי

אתם בהחלט לא תרצו להחמיץ את בית הקפה החדש של בית האופנה באיטלקי פנדי שנמצא בלונדון. המקום הפוטוגני נמצא בתוך חנות הכל-בו המרוהטת של הבירה הבריטית הרודס, בשיתוף פעולה עם האמן יהושוע ויידס. שם תהנו מכוס קפה וכריך או חתיכת עוגה, כולם חתומים בחתימת הלוגו ״FF” של פנדי שעיצב קרל לגרפלד ז״ל. 

ויויאן ווסטווד

כמעט אף אחד לא ערער את עולם האופנה יותר מוויויאן ווסטווד, היא הכניסה את סצינת הפאנק למרכז העניינים ובהחלט קיבלה את מלוא תשומת הלב מכולנו. מי שמונה את עצמו מעריצי ויויאן ווסטווד חייב לבקר בבית הקפה עצמו של המותג. ממוקם בהונג קונג ומציע תפריט של ערכות תה, כמו גם קפה ועוגות ראויות לצילום המעוטרות בלוגו המפורסם של המותג. וכמובן שהכלים במקום עם חתימה אישית של המעצבת. 

ראלף לורן

אם המשכתם להתעדכן בתצוגות האופנה האחרונות, אתם בטח יודעים שראלף לורן הציג את קולקציית אביב/קיץ 2019 בבית הקפה של המותג בעיר ניו יורק. בית הקפה של ראלף מעוטר ברמה גבוהה, מעוצב עם קירות ירוקים וריצפת יער ומגישים שם מבחר ענק של פולי קפה, מאפים וקינוחים. 

טיפאני

לכולנו יש זכות להינות מארוחת צהריים מהודרת אצל טיפאני. בית הקפה Blue Box של טיפאני נפתח בסתיו 2017, נמצא בתוך חנות הדגל של מותג התכשיטים בניו יורק. כצפוי, הבפנים מקושט בגוון הכחול היפה של טיפאני ואפילו השולחן וחלק גדול מהכלים צבועים גם הם באותו הצבע. בהחלט מושלם עד הפרטים הקטנים. 

דיור

ארוחה בבית הקפה של כריסטיאן דיור תגרום לכן להרגיש ממש כמו נסיכות. הצוות בבית הקפה אצר תפריט מיוחד לבית האופנה הפריזאי המגיש קינוחים מושלמים כמו מקרונים, שוקולדים ועוגות יחד עם מבחר משקאות. המיקום הראשוני של בית הקפה נפתח בסיאול עוד בשנת 2015, ומאז השיק חנות שנייה בקניון היוקרה של טוקיו וקפה זמני במיאמי.

 

תגיות
תגובות