טרנד השבוע: קירה-קירה גרסת המציאות. צילום מסך מאינסטגרם

טרנד השבוע: קירה-קירה גרסת המציאות

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – האבנים האלו מחליפות צבעים ונוצצות בהגזמה גם בלי שום אפליקציה. כל מה שצריך לדעת על הטרנד הזוהר של החורף

בדיוק שנה עברה מאז שעדכנו אתכם בטרנד הלוהט שהשתלט על עולם האופנה בחורף הקודם – עגילי הקריסטל. לקראת החורף הקרוב הקריסטלים חוזרים בכל הכוח, אך הפעם משובצים לא רק בעגילים ובתכשיטים, אלא גם בכל פריט אחר שקיים במלתחה, מבלייזר ועד שמלה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

גם הפעם הפאשניסטות המובילות שלבשו את הטרנד הוסיפו לו אלמנטים אופנתיים נוספים. בין האלמנטים: סריג פרווה עדינה שהוא התוספת האחרונה לטירוף הפרוות בסתיו הנוכחי, שרוולים תפוחים, סאטן, תחרה וכיווצים שנשארים איתנו עוד מהקיץ וכמובן הנוצות שכבשו את הפיד.

 

 

מיקאלה, האינסטגרמרית הווירטואלית בעלת כמעט שני מיליון העוקבים, "לבשה" מכנסיים שחורים עם כמויות של יהלומים קטנטנים שזועקים אווירת דיסקו מודרנית מגניבה במיוחד. יש גם מי שנשארו נאמנים לצורת הטרנד המקורית וביניהן הפאשניסטה נינה סנדבך שהעלתה תמונה מטושטשת עם עגילים עוצמתיים שמדגישה את הברק שבקריסטלים. כל אלו ועוד גורמים לנו לרצות להפוך את ארון הבגדים הקז'ואלי שלנו להרבה יותר נוצץ ממה שאנחנו מכירים, או בקיצור #בלינג_בלינג.

 

 

 

 

תגובות