מלאת מוטיבציה: מה הקשר האופנתי בין נורמני לריהאנה?. צילום: Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

מלאת מוטיבציה: מה הקשר האופנתי בין נורמני לריהאנה?

הכוכבת הפורצת הצליחה להפתיע את תעשיית האופנה כאשר נודע כי קיבלה ג'וב חדש ושווה במיוחד. אז מה הקשר של רירי לכל העניין?

השם החם בעולם הפופ כבר תקופה הוא נורמני. יוצאת להקת פיפת' הרמוני הצליחה לכבוש את המצעדים עם סינגל הבכורה שלה, שיתוף הפעולה עם אריאנה גרנדה וניקי מינאז' וכעת, לאחר שהוכתרה כאושיית סטייל רותחת היא עושה צעד ראשון ומשמעותי בעולם האופנה.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

הזמרת בת ה-23 הוכרזה בסוף השבוע כשגרירה הבינלאומית הראשונה של מותג ההלבשה התחתונה "Savage X Fenty" ואם השם מצלצל לכם מוכר - נזכיר לכם כי מדובר במותג של לא אחרת מריהאנה, שהשיקה אותו לפני כשנה ומאז הוא זכה להצלחה כבירה ואף הוכתר כיורש של רשת הלנז'רי הידועה ויקטוריה'ס סיקרט, שנמצאת בשנים האחרונות בקשיים ותחת ביקורת מתמידה כי היא מעודדת מודל יופי אחד, דבר שבמותג של רירי דואגים לשנות ולהציג שלל מודלים יופי נשי.

© gettyimges.ILAlberto E. Rodriguez

ההכרזה על נורמני אמנם מרגשת ומציגה על התקדמות במעמדה בעולם האופנה, איך היא אינה מפתיעה שכן הכוכבת גנבה את ההצגה בתצוגה של המותג שנערכה בשבוע האופנה האחרון בניו/יורק. בתגובה להכרזה על תפקידה החדש של נורמני ריהאנה הודיעה לכלי התקשורת כי: "נורמני היא הבחירה המושלמת לשגרירה ל'Savage X Fenty'. כל מה שהיא עושה מבוצע בתשוקה ואמונה שהיא הולכת לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. זו הסיבה שאנשים אוהבים אותה".

 © Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

בתגובה לבחירה הזמרת הצעירה מסרה כי: "ריהאנה תמיד נמצאת בראש וממשיכה לדחוף את הגבולות בכל דבר שהיא עושה.. היא ו'ל'Savage X Fenty' חוגגים ומעצימים נשים בכל הצורות, הגדלים והצבעים בכל מקום וזה דבר יפה ובאמת מהפכני. אני אסירת תודה על ההזדמנות הזו ומתרגשת ממה שעומד לבוא".

 

 

תגובות