"לא מכבד": קנדל וקיילי השיקו קולקציית פלאס סייז ועוררו סערה. צילום מסך מאינסטגרם

"לא מכבד": קנדל וקיילי השיקו קולקציית פלאס סייז ועוררו סערה

צמד האחיות הכריז על קולקציית בגדים שתצא דרך מותג האופנה שלהן יחד עם מותג פלאס סייז אמריקאי ידוע. אלא שזמן קצר לאחר הידיעה על הקולקציה, הגיעו גם הביקורות: "הקרדאשינז כל כך אנטי פלאס סייז, שזה אפילו לא מצחיק"

בין שלל העיסוקים שלהן קנדל וקיילי ג'נר, הסופרמודל המרוויחה בעולם והמיליארדית הצעירה בעולם שעשתה את הונה מחברת הקוסמטיקה על שמה, מוצאות גם זמן לתחזק מותג אופנה בעיצובן אותו השיקו ב-2016. בגדי המותג נמכרים במיטב רשתות האופנה הנחשבות והידועות בעולם ולאחרונה הוכרז כי בגדיהן של הג'נריות יימכרו ברשת נוספת - אשלי סטיוארט, רשת אופנה אמריקאית למידות גדולות שנחשבת לחלוצה בתחום. האחיות חברו לרשת ליצירת קולקציית פלאס סייז שתוארה כקולקציה אקסלוסיבית שכוללת שבעה פריטים והתגובות לשיתוף הפעולה האופנתי לא איחרו לבוא, בדמות תגובות קשות במיוחד.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

הקולקציה התקבלה ברשת בתגובות מדוע רשת למידות גדולות, שידועה בקרב קהל לקוחותיה כאחת שעושה עבודה טובה ומכבדת את מידות הפלאס סייז, משתפת פעולה עם שתי נשים רזות, שפירסמו לא פעם מוצרי הרזיה שונים ברשתות החברתיות. בין התגובות של הגולשות ברשת היה ניתן למצוא "הקרדשיאנז כל כך אנטי פלאס סייז, זה אפילו לא מצחיק. למה שנוציא את הדולרים השמנים שלנו על קולקציה עם אנשים שאין להם שום כבוד למידות גדולות? מאכזב בלשון המעטה". גולשת אחרת צייצה בטוויטר בתגובה על הקולקציה: "יש לי כמה שאלות, הראשונה היא, איך אתם לא מתביישים?".

הסופרת שרה קונלי שכותבת בבלוג האופנה "Rascal Honey" אמרה למגזין "טין ווג" ש"כל שיתוף הפעולה (בין קנדל וקיילי לרשת אשלי סטיוארט - ע"א) הוא לא מכבד. האינסטגרם של המותג שלהן לא מציג גיוון ושלא לדבר על העובדה שהאחיות לא נראות מקשורות לאף אחת שהיא במידה גדולה, ואף אחת מבין האחיות לא קידמה את הקולקציה ברשתות החברתיות האישיות שלהן". דוגמנית הפלאס סייז עדי דל וולה אמרה גם היא למגזין ש:"אם הג'נריות היו רוצות לשתף פעולה, היה נחמד אם הן היו מוציאות קולקציית קפסולה איכותית ומושקעת עם פרטי אופנה מושקעים ובעלי אמירה".

יש ברשת גם תגובות חיוביות על הקולקציה המדוברת, אבל הרוב המוחלט של התגובות על קולקציית הפלאס סייז של צמד הג'נריות הולכות למחוזות השליליים, זאת כאמור לאור העובדה כי השתיים מייצגות מודל יופי שלא מציאותי, לא הציגו תמיכה מופגנת בקהילת הפלאס סייז ומרבות לקדם מוצרי הרזיה, כושר מחטבים ואף תה הרזיה עם חומרים משלשלים.

תגובות