טרנד השבוע: גרביונים לאמיצים בלבד. צילום מסך מאינסטגרם

טרנד השבוע: גרביונים לאמיצים בלבד

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – בימים הקרים הפאשניסטות מתעטפות בבגדים בסגנון קז'ואלי בצבעים קלאסיים בהשראת מזג האוויר. לעומת זאת, יש מי שמעדיפות לנצל את הניטראליות של הטבע כדי להכניס צבע לחיים ולפיד

טרנד הגרביונים הצבעוניים ואלו המקושטים בפרינטים הינו טרנד שנוי במחלוקת. פאשניסטות רבות מעדיפות לדבוק במוכר והבטוח – גרביונים שחורים שקופים ולא להסתכן עם גרביונים ייחודיים יותר. הנה כמה השראות ממשפיעניות אופנה אמיצות במיוחד.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

אלכסה צ'אנג, אחת הפאשניסטות המצליחות והאהובות עלינו, לבשה אאוטפיט שלם של "מיו-מיו" ושילבה בו גרביונים שחורים אך עם דוגמה מעניינת. אמנם הפריטים שבחרה היו יפים ויצירתיים, אך השילוב ביניהם קצת פחות עבד. גם נינה סנדבך גרבה גרביונים שחורים עם דוגמה, בהם שובצו קריסטלים נוצצים שמתאימים בדיוק מושלם לתיק שהוסיפה. לכל הדיטיילס ההיסטריים האלו היא צירפה סנדלי קטיפה, שגם חזרה לאופנה בתקופה האחרונה.

אאוטפיטים מגניבים נוספים בטרנד מורכבים מהמעיל הרשמי של הסתיו – הטרנץ', גרביונים עם פרינט וסנדלים, טוטאל לוק בצבע סגול כולל גרביונים סגולים והאאוטפיט האהוב עלינו ששילב בין סטייל חגיגי לפריטים יומיומיים שתמיד רלוונטיים – סניקרס וסריג לבנים.

 

 

 

תגובות