סקי סטייל: החופשות הפוטוגניות של הכוכבות. צילום מסך מאינסטגרם

סקי סטייל: החופשות הפוטוגניות של הכוכבות

איך מתלבשים בקור כמו קיילי ג'נר, גם בלי חליפה של "שאנל" ועם איזה מעיל הכי נכון לשחק בשלג, על פי הפאשניסטה מרתה לוזאנו? כל התשובות ועוד, בכתבה הבאה

בארץ הגשם ממאן לבוא ומזכה אותנו בטפטופים מועטים רק לפרקים, אך בארצות הקרות יותר בעולם, השלג כבר תפס חלקים נכבדים שמפתים את אוהבי הסקי לנהור לאתרי הסקי שבהם. הפיתוי הגדול לא דילג על הכוכבות והן לקחו לעצמן חופשה וטסו לגלוש בסטייל. מי שעוררה סערה ברשתות החברתיות בפעם המי-יודע-כמה היא לא אחרת מקיילי ג'נר שגנבה את ההצגה עם שני סרטונים שמתעדים את בתה, סטורמי, בשיעור הסקי הראשון שלה. ככה זה כשהשם מחייב.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מלבד לסחוף את כל העולם אחר מתיקותה של סטורמי, ג'נר גם לימדה אותנו שיעור חשוב באיך להתלבש בקור. כל מה שצריך זה סרט פרוותי ומחמם לראש, אוברול גלישה עם פרנזים ואת השילוב שתמיד מנצח – שחור ולבן.

הדוגמנית האמריקאית, אמילי דידונאטו, טסה יחד עם משפיעניות אופנה נוספות לחופשת סקי פוטוגנית במיוחד בחסות אתר הקניות "נט-א-פורטה" והזכירה לנו שכל מה שצריך כשקר זה סריג קריסמס שיקי. ואם הוא בצבע הטרנדי של העונה, מה טוב.

מעילי דובון הם דבר שבשגרה ובכל חורף תוכלו למצוא אותם בצבעים וגזרות שונות ברוב חנויות הבגדים. מרתה לוזאנו הראתה לנו איך עושים את זה נכון עם מעיל פוך כסוף והיסטרי שעושה עיניים גם למי שלא מסתכל. 

 

 

 

תגובות